Vad har ni för fritidsintressen?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jaha...

Då kan vi även Lägga Mytomani till listan över dina fritidsintressen?
För det är det trådskaparen var ute efter. Du bidrar bara med dålig stämmning med dina påhittade historier och påhopp.

Ja herre gud vilken kille,han kan inte må bra den där Lunkan.

"Lunkan " sa:
Så du menar att det är sunt att INTE opponera sig då det skrivs lögner eller korkade komentarer om andra eller mig?
FÖRSÖK NÅGON JÄDRA GÅNG ATT LÄSA ORDENTLIGT
:)
Jag har FÖRKLARAT FLERA GÅNGER att ignorera använder jag oftast IRL eftersom DÅ fungerar det,
MEN ignorera mobbare, lögnspridare o d FUNGERAR INTE på Internet.

INTE till dig i första hand, men till flera:
FÖRSÖK NÅN JÄDRA GÅNG ATT LÄGGA AV ATT SKRIVA LÖGNER :)
På två forum där en stor andel av skribenterna är korkade "barfolk" ja :D

(((T ex på ett ekonomiforum blev jag vald till mest populär under lång tid. (Vet inte om det berodde på att jag fick stopp på värste mobbaren, eller på att jag började skriva "Kvartalsrapport i förhand" ett par dagar innan företagens kom. Numera gör många placerare så.) Och på ett annat forum gjorde de mig till moderator... :)

Att DU kallar mig "lögnare" är bland de mest löjeväckande, som jag sett :D
Jag har publicerat en lista, som DU har ljugit om.
SKRIV en enda sak som JAG ljugit om. Det kan du säkert inte, eftersom jag inte ljugit om något på något av thailandsforumen...

Menar du att det skulle vara svårt att vara bättre än sexköpare och suputer??!! Att vara det ser jag INTE som någon större bedrift :)

F ö har jag gjort en hel del, som jag INTE skrivit om här :)
Mycket av det, som jag skrivit, som kan uppfattas som narcissism, har jag LISTAT EFTER att det kommit någon helkorkad kommentar just för att VISA hur helkorkad den var...

Det var inte illa så tack vare dig så gör många placerare "en kvartalsrapport i förhand" idag, det var inte illa. :thumbsup:
Men att vara sämre än sexköpare och annat löst folk är fan en bedrift du lyckas galant med! ;D

Nu får du LUNKAN sluta att skriva i denna tråd. Den ska handla om fritidsintressen och inget annat.
Du ger fan i att svara på detta. :police:

Nu går jag själv och väntar på att isen ska gå så jag får slänga i lilla båten så att det blir färsk gös på bordet. :P
Bara hoppas att den smälter lite försiktigt så inte bryggan far åt pipan.
Rolf

Helt klart så skall det bli kul att lägga i båtarna Rolf,det är nog sista helgen man kan gå ut och pimpla :nod:

Börjar bli trött på att äta aborrefile :D Vilka problem man har om man jämför med Japan :-[

"Birger LKPG " sa:
Helt klart så skall det bli kul att lägga i båtarna Rolf,det är nog sista helgen man kan gå ut och pimpla :nod:

Börjar bli trött på att äta aborrefile :D Vilka problem man har om man jämför med Japan :-[
Ja visst är det synd om oss stackar som måste fixa maten själva, när det finns affärer :)
Friterad abborre, fan nu blev jag hungrig igen. ;)

Det vi fick i söndags var helt ok från 4-6 hg eller vi fick tjejen fick ;D

"legolas " sa:
Var det ingen som var imponerad av mina firrar alls.... svarar med fiskar i storleksordningen 350 gram.... jag snackar om firrar mellan 1-1,5 kilo........
Ja men du fuskade ju, du stack ju till Canada det gills inte. :D Det vet ju alla att där borta är ju allt mycket större:

katt.webp

Där ser man vad sprit kan göra med hjärnceller...

"Gazton " sa:
Jaha...

Då kan vi även Lägga Mytomani till listan över dina fritidsintressen?
För det är det trådskaparen var ute efter. Du bidrar bara med dålig stämmning med dina påhittade historier och påhopp.
Duktig idiot! :D Bråket BÖRJADE ju med att DU HITTADE PÅ flera LÖGNER om mig...
Jag har lämnat en LISTA på vad DU ljugit om, och FORTFARANDE har du inte lämnat ett enda exempel gällande mig, Såklart inte för det går inte utan att komma med YTTERLIGARE LÖGNER från dig...

OCH jag har påpekat tidigare att jag har hunnit mycket:
dels för att jag gillar utmaningar att göra olika saker
dels har jag haft den tid, som de med barn behövt lägga på dem d v s mycket
och dels har jag inte lagt en massa tid på barer eller som soffpotatisar...

Om man tränar på många olika saker, så kan man göra många olika saker... :)
------------------------------------------------------------------------
Och i den här tråden började det så här:
"Jo-Be " sa:
Från 7-12 års ålder, så var bollsporter det bästa jag visste, ända tills min lärare i 6:e klass sa till mig att"jag aldrig kommer att bli duktig i någon bollsport", det tog bort mitt intresse till utföra nått sådant.
På det svarade jag.
"Lunkan " sa:
Typiskt skitlärare/skittränare. Nu löste det sig bra för dig ändå genom att du hittade ett annat intresse, men det gör det ju inte för alla.
I samma tråd hade jag LISTAT mina fritidsintressen.
På det svarade Jo-Be:
"Jo-Be " sa:
Jag ber dig med högaktning och vörnad att inte citera mig och lämna svar angående mina inlägg på CM.

Orsaken, Du lämnar alldeles för många frågetecken i din text, ex.

Citat:
Olika sorter av mina hobbies: En massa olika sorters sport både som aktiv, ledare och åskådare, natur, djur och barn, musik, dans och tjejer/kvinnor

aktiv: Var har du varit aktiv? Vilken klubb, gärna ett namn? I vad för sport?
ledare: Vad har du varit ledare för?
åskådare: Vilken är den sport du supportar? Fotboll? Hockey? Handboll? el. annan sport
natur: Snygg trädgård? är du grön aktivist? vandra i skog?
djur: Hundar? katter? Fiskar? Ormar? Ödlor? Skorpioner? Delfiner?
barn: spädbarn? Förskolebarn? pedofil? Tonåringar? Nästa fullvuxna?
musik: jazz? Hårdrock? Klassiskt? Disco? House? Synt? Pop?
dans: Rumba? improviation? Vals? Foxtrott?
tjejer/kvinnor: Unga? Gamla? Feta? Smala? Långa? Korta?

:Slut Citat.

Så igen ber jag dig högaktnings värt, med vörnad och respekt, Att inte svara på mina inlägg och lämna kvar onyttigt svammel efter dig...
DÅ lämnade jag de utförligare svar, som Jo-Be hade klagat på SAKNADES...

Sedan kom det en massa mer eller mindre korkade kommentarer...

Så HUR skulle det vara mitt fel att tråden spårade ur?

Den där katten........hm...???

Nu när isen håller på att gå och gäddorna är i lektagen.

Det finns en riktig bamse till gädda i en liten sjö nära oss.
Vi fick upp hennes lillasyster för fyra år sen. 13 kg blankt. 110 cm lång.
Hon kunde inte stå rak i sumpen utan hon fick vara lite böjd i ryggen för nosen slog i väggen.
Det var folkvandring i fjorton dar för alla skulle titta på besten.

Storasyster går rakt igenom vartenda nät vi sätter, så på det viset går det inte att få upp henne.
Men om jag tar ett tretton millimeters armeringsjärn som jag böjer till en krok i armeringsstationen, och använder fem millimeters kortlänkad kätting som tafs och agnar med den där katten.....Då kanske..? :nod: :nod: :nod:

"LG " sa:
Den där katten........hm...???

Nu när isen håller på att gå och gäddorna är i lektagen.

Det finns en riktig bamse till gädda i en liten sjö nära oss.
Vi fick upp hennes lillasyster för fyra år sen. 13 kg blankt. 110 cm lång.
Hon kunde inte stå rak i sumpen utan hon fick vara lite böjd i ryggen för nosen slog i väggen.
Det var folkvandring i fjorton dar för alla skulle titta på besten.

Storasyster går rakt igenom vartenda nät vi sätter, så på det viset går det inte att få upp henne.
Men om jag tar ett tretton millimeters armeringsjärn som jag böjer till en krok i armeringsstationen, och använder fem millimeters kortlänkad kätting som tafs och agnar med den där katten.....Då kanske..? :nod: :nod: :nod:

Det var roooligt sagt du Werner. Klar karma! :upanddown: :upanddown: :upanddown:

48 timmar!

Katten var ju en best och gäddan är en best.
Så jag tänkte att lika barn leka bäst. (rimmar)

Tack för karman i förskott. Skriv upp att du är skyldig mig så du inte glömmer :nod:

Ja här måste man vara om sig och kring sig.
Annars är man snart bortkollrad!

"legolas " sa:
hahaha, sketkul.. får jag låna den när näste gubbe lovar en och sedan glömmer, fan jag har nog missat minst 22st vid detta laget.....
;D ;D ;D

Som om du inte hade nog, mer än dubbelt så mycket som jag. Men jag är inte avundsjuk, du har förtjänat dom. ;D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp