Vann på lotteri, blev full och hittades sovande i hängande kablar

Isan Lover

Forumveteran
Hej

Det verkar ha sina risker att vinna på lotteri och sen dricka sig full, det ser ju ganska bekvämt ut men man undrar ju hur han hamnade där?

1680525287843.jpeg

Mvh isan lover

Senast ändrad:
Hej

Det verkar ha sina risker att vinna på lotteri och sen dricka sig full, det ser ju ganska bekvämt ut men man undrar ju hur han hamnade där?

1680525287843.jpeg

Mvh isan lover

Tur att man vet var gränsen går innan överkonsumtion av det gottiga infaller...

Tur att man vet var gränsen går innan överkonsumtion av det gottiga infaller...
Hej

Ja oftast vet man ju det, men lyckas somna hängandes i kablar uppe i luften har man ju inte lyckats med ännu trots att man har ”överkonsumerat” några gånger. :)

Men jag har en kompis som vaknade i en skorsten en gång, han var inte heller nykter och visste inte riktigt hur han kom dit, men det slutade med att han satt fast i midjehöjd och ropade på hjälp mitt i natten, brandkåren fick rycka ut och ta loss honom.

Mvh isan lover

Hej

Ja oftast vet man ju det, men lyckas somna hängandes i kablar uppe i luften har man ju inte lyckats med ännu trots att man har ”överkonsumerat” några gånger. :)

Men jag har en kompis som vaknade i en skorsten en gång, han var inte heller nykter och visste inte riktigt hur han kom dit, men det slutade med att han satt fast i midjehöjd och ropade på hjälp mitt i natten, brandkåren fick rycka ut och ta loss honom.

Mvh isan lover

Du nämner @Isan Lover, sovande och har personligen en eftersträvan att alltid försöka somna i egen säng oavsett hur helvetisk onykter man kan vara eller bli, vägen kan bli extra lång beroende på mängden missbruk av eldvatten eller god ölsort och den där delen att man går ju inte så att säga den helt raka vägen hem, om oturen är framme kan en eller två dikeskörningar utfalla till sin nackdel och ofrivilligt öka på tidsgränsen för hemkommande till sängs...

Kanske lite svårt att också genomföra om man är på besök i en annan stad/byhåla, då får man ta sig kragen ifall man är på väg att stiga över gränsen och snällt & vänligt fråga arrangören om möjlig plats att infinna en sovställning, om man nu har ett avtal om var sovplats kommer att bli/vara av arrangören, vilket i sig kan vara en överraskning om en inte kommer ihåg vilken del av världen man är i och vilken typ av dialekt språkas på platsen...
:laugh: ;)

@JBK.Ltd.

Hej

Mvh isan lover
Han inbillade sig säkert att han skulle praktisera som jultomten i sitt omtöcknade tillstånd. Men fick F eller som på vår tid etta på examensprovet.

Han inbillade sig säkert att han skulle praktisera som jultomten i sitt omtöcknade tillstånd. Men fick F eller som på vår tid etta på examensprovet.
Hej

Detta var på vintern och en teori var att han frös och ville värma sig, men något av en lokalkändis blev han när han hamnade i tidningen. :)

Mvh isan lover

Vaknade i dike full/bakfull i Panama city Florida engång efter en tuff natt.
Slank i på nått ställe typ hamburgare ställe hade nog mest varit flyttande varor så kände mig hungrig.
Den smakade skit var på jag slängde på trottoaren. Mycket riktigt en jänkie snut med pressveck och fet röv. Dök upp bakom mig. Pick it up boy. Medan höger hand gled ned mot revolveren.
Tja var inte läge att säga f*** you pig.
Så det blev att krypa ned på knä och skrapa upp det och gå till en pappers korg.
Så ta lärdom från håll Sverige rent!
Då ni reser i vida världen.

Vaknade i dike full/bakfull i Panama city Florida engång efter en tuff natt.
Slank i på nått ställe typ hamburgare ställe hade nog mest varit flyttande varor så kände mig hungrig.
Den smakade skit var på jag slängde på trottoaren. Mycket riktigt en jänkie snut med pressveck och fet röv. Dök upp bakom mig. Pick it up boy. Medan höger hand gled ned mot revolveren.
Tja var inte läge att säga f*** you pig.
Så det blev att krypa ned på knä och skrapa upp det och gå till en pappers korg.
Så ta lärdom från håll Sverige rent!
Då ni reser i vida världen.
Hade du slängt burgaren på golvet eller vart då?

Det hade iof inte varit läge att säga emot även om han hade sagt Lick my boots boy....

Hade du slängt burgaren på golvet eller vart då?

Det hade iof inte varit läge att säga emot även om han hade sagt Lick my boots boy....
Trottoaren, Lou Reed skrev väl text till Venus In Furs
Kiss the boot of shiny, shiny leather
Shiny leather in the dark
Tongue of thongs, the belt that does await you
Strike, dear mistress, and cure his heart

Tror inte att han åt den på toaletten.
Han åt den inte alls som jag uppfattat det, han slängde den på trottoaren och en snut sa, mycket riktigt, åt honom att ge f*n i det och plocka upp skiten efter sig. Hade inte snuten lägligt gått förbi så hade nog skräpet legat där än idag......

Anledningen att jag frågade var att jag såg framför mig en scen i en Quentin Tarantino film där han sitter sket bakfull på toaletten och nästan spyr och samtidigt försöker ta ett bett på burkaren, det går åt helvete för det smakar fan, han skickar då iväg den över golvet. Samtidigt träder du denna feta sydstatsnut in, filmad underifrån från toa stolen typ han ser gigantisk ut med fet röv och pressveck och säger "Pick it up boy. Medan höger hand gled ned mot revolveren." Verkligheten var inte lika Tarantinosk.

Han åt den inte alls som jag uppfattat det,
"
"Slank i på nått ställe typ hamburgare ställe hade nog mest varit flyttande varor så kände mig hungrig.
Den smakade skit var på jag slängde på trottoaren."

Han smakade på den och han tyckte inte om den. Du kanske skulle undvika Pattaya's "prima röka ett tag?

"
"Slank i på nått ställe typ hamburgare ställe hade nog mest varit flyttande varor så kände mig hungrig.
Den smakade skit var på jag slängde på trottoaren."

Han smakade på den och han tyckte inte om den. Du kanske skulle undvika Pattaya's "prima röka ett tag?
I min värld som inte sitter och röker på hemkört röka så är det skillnad på "smakade " och "åt".

Om du kollar i filmmanuset ovan så ser du också vad som hände, jag citerar om du rökt för mycket hemodlat för att kunna scrolla upp till inlägg #13 " han sitter sket bakfull på toaletten och nästan spyr och samtidigt försöker ta ett bett på burkaren, det går åt helvete för det smakar fan".

Smakar rökat inget vidare idag eller åt du upp det?

Som sagt. Läs inlägget innan du svarar på det.
Nu har jag till skillnad från andra inte rökt på. dvs nyttjat narkotikska preparat, så mitt svar på din fråga är fortfarande;

Jag funderar på om jag ska smaka eller äta det. Viss skillnad. Innan man slänger skiten.

Lägger till "därför".

Nu har jag till skillnad från andra inte rökt på. dvs nyttjat narkotikska preparat, så mitt svar på din fråga är fortfarande;

Jag funderar på om jag ska smaka eller äta det. Viss skillnad. Innan man slänger skiten.

Lägger till "därför".
Verkligen? "måste testat nåt av de prima rökat som nu finns här nere"

Tillbaka
Topp