@Syster TUK TUK
Här kom det en snyting med knuten näve, rätt i fejset....ajj, sa Ubon...
Golddigger, vänta ett ögonblick, jag måste få smaka på ordet Golddigger en gång till, ja faktiskt så tycker jag ordet Golddigger passar alldeles utmärkt i detta sammanhang, eller tycker Du att jag skulle skrivit bedragerska, lurendrejare, eller kanske skurk, eller varför inte tjuv, scammers? samtliga av dessa passar in på denna lycksökerska tillika Golddigger, går vi nu tillbaka till texten, så säger hon själv enligt texten, med en tår i ögat.... att Dansken får gärna komma att bo hos mig, (nu är jag husägare), tro tusan det, en betalande hyresgäst, som får på nåder bo, i ett hus han själv betalat, det framgår även i texten att han betalat Goldiggern 25,000B per månad, för att hon skulle lämna barlivet, mycket troligt enligt min uppfattning så har han säkert stått för dom löpande kostnaderna, och här ska man ta med i beaktandet, att detta äktenskaps-liknande förhållandet pågått i mindre än 2 år.
Här tror jag bestämt det behövs lite hjälp, syster, berätta gärna vilket ord Du skulle använda för att beskriva denna Golddigger.
Du skriver, fått epitet som horor och lycksökerskor.
Det kan knappast bli annat än att bli kallad lycksökerska/Golddigger när man läser texten om Dansken, stämpeln att bli kallad h**a, det är naturligtvis tråkigt, själv skulle jag kunna tänka mig, lyxprostituerad, fast då går väl priset upp, bara för att det står lyx på förpackningen, men innehållet är detsamma, det finns bar-gator, det fotas, och filmas, detta läggs upp på sociala medier, även tv och tidningar hjälper till att förmedla budskapet om horor, en verksamhet som är olaglig enligt myndigheterna, samma myndigheter stödjer verksamheten, på ett eller annat sätt, och inte för så lång tid tillbaka så läste jag en artikel där myndigheterna funderar på att legalisera verksamheten, kan det finnas några 100.000 hjälpsystrar?, funderar på om det inte är skatten man är ute efter...
Syster får nog fundera lite själv om detta, själv är jag för dåligt insatt...