Varför ha en thaifru???

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Antingen klarar man inte av en stark svensk fru i sverige. Och vill ha en som gör allt du säger i Thailand.
Eller så får man ej tag på någon som gillar dig.
I Thailand gillar alla tjejer faranger oavsett hur de ser ut.
Man får stå för ALLA kostnader hela tiden.
Hon passar upp hela tiden och gör allt.
Så lägg fram era argument varför ni vill ha en thaifru.

"mrputte " sa:
Antingen klarar man inte av en stark svensk fru i sverige. Och vill ha en som gör allt du säger i Thailand.
Eller så får man ej tag på någon som gillar dig.
I Thailand gillar alla tjejer faranger oavsett hur de ser ut.
Man får stå för ALLA kostnader hela tiden.
Hon passar upp hela tiden och gör allt.
Så lägg fram era argument varför ni vill ha en thaifru.

Har du eller har du haft thaitjej själv?
Det du skriver är ju rent nonsens.

och ni som väljer att ha en fru som är ca 20-35 år yngre än er, hur tänker ni, snacka om att ha kontroll över sin kvinna genom pengarna som ni strör omkring er på dom, klart dom säger att de älskar en fet gammal gubbe när de får pengar och kan äta gott och shoppa som dom vill, samt få guld när de vill det.

Något är galet i skallen.

22 personer har läst det jag skrivit och de skriver inget, alltså har jag rätt i det jag skriver eller hur ska man tolka det.

Nu är det inte alla som har en "adoptivdotter".
Kärringen är äldre mig.

Ja, kan bli en intressant tråd om nu någon har lust att svara och om man får ärliga svar.

"mrputte " sa:
22 personer har läst det jag skrivit och de skriver inget, alltså har jag rätt i det jag skriver eller hur ska man tolka det.
Nä det har du inte :D
Jag har ingen Thaifru och vill ingen ha.

"ledarn " sa:
Bara blev så.....

Men frugan jobbar heltid här på firman.
Så "jag" behöver inte stå för alla kostnader.
Dessutom är hon "bara" 12 år yngre än mig.
(Och jag är inte 25) ;)

Luren.

Mycket bra

"andrejsdenruskige " sa:
Nu är det inte alla som har en "adoptivdotter".
Kärringen är äldre mig.

Ja, kan bli en intressant tråd om nu någon har lust att svara och om man får ärliga svar.

Härligt

"mrputte " sa:

Det kan kanske bero på sättet som du ställer din fråga. Jag tänker definitivt inte besvara en fråga med den framtoningen. :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:

"mrputte " sa:
och ni som väljer att ha en fru som är ca 20-35 år yngre än er, hur tänker ni, snacka om att ha kontroll över sin kvinna genom pengarna som ni strör omkring er på dom, klart dom säger att de älskar en fet gammal gubbe när de får pengar och kan äta gott och shoppa som dom vill, samt få guld när de vill det.

Något är galet i skallen.

Läs vad du själv har skrivit i citatet ovan. Det talar för sig själv! Förutfattade meningar så att det bara skriker om det.

inga förutfattade meningar, har många kompisar som har thaitjejer, detta är sanningen från dom och så har jag som du vet thaitjej också.

Kan du äga ditt hus i Thailand??

Vad händer om tjejen lämnar dig när huset är klart??

"mrputte " sa:
inga förutfattade meningar, har många kompisar som har thaitjejer, detta är sanningen från dom och så har jag som du vet thaitjej också.

Vi vet väl alla att man inte kan äga tomten huset står på, men huset kan man äga. Det förändrar dock väldigt lite om det blir skilsmässa.

I Thailand kommer jag att förlora huset och lite annat. I Sverige när jag skilde mig så fick jag i princip betala halva huset igen. Men med för de pengar jag investerat i hus här i Thailand så blir det billigare ändå.

Så det argumentet mot en fru från Thailand har ingen bärighet i verkligheten.

/Anubaan

Jag skall bara säga en sak till i detta ämne. Det finns olika typer av tjejer precis som det gör av killar. Hur många thaitjejer blir inte blåsta och bedragna av sin farang? Misshandlade och utkastade på gatan.

Så det är ingalunda bara killar som blir blåsta, blir man det så har man antagligen varit alltför "blåögd". :-X

"mrputte " sa:

Nja, har man hus i Averige så får man "avdrag" på "gemensam" tillgång i Thailand.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp