A
Anonym
Gäst
"ledarn " sa:Du har väl pipan i framfickan ??
Eller klassikern med en bakpotatis i badbrallan.
Luren.
Så dom tror man har häng// ;D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"ledarn " sa:Du har väl pipan i framfickan ??
Eller klassikern med en bakpotatis i badbrallan.
Luren.
Jag tänkte test men jäklar, det kommer ingen tidning i dag"ledarn " sa:Eller rullar du ihop Söndagens alla delar på en DN så får du nog napp hos tjejerna med mörk röst också.
Luren.
"mrputte " sa:Antingen klarar man inte av en stark svensk fru i sverige. Och vill ha en som gör allt du säger i Thailand.
Eller så får man ej tag på någon som gillar dig.
I Thailand gillar alla tjejer faranger oavsett hur de ser ut.
Man får stå för ALLA kostnader hela tiden.
Hon passar upp hela tiden och gör allt.
Så lägg fram era argument varför ni vill ha en thaifru.
"Berralund " sa:Jag skall bara säga en sak till i detta ämne. Det finns olika typer av tjejer precis som det gör av killar. Hur många thaitjejer blir inte blåsta och bedragna av sin farang? Misshandlade och utkastade på gatan.
Så det är ingalunda bara killar som blir blåsta, blir man det så har man antagligen varit alltför "blåögd".![]()
Tråkigt Putte!"mrputte " sa:ja jag har tjej i thailand, men snart har jag inte det,
"mrputte " sa:ja jag har tjej i thailand, men snart har jag inte det,
"mrputte " sa:Så lägg fram era argument varför ni vill ha en thaifru.
Du börjar med 6 felaktiga och provocerande påståenden, sedan vill du att folk skall lägga fram sina argument. Du kan stoppa upp din tråd i lämplig kroppsöppning och helst inte skriva några mer. Det är redan tillräckligt turbulent här tack vare sådana som dig."mrputte " sa:Antingen klarar man inte av en stark svensk fru i sverige. Och vill ha en som gör allt du säger i Thailand.
"mackes " sa:Du börjar med 6 felaktiga och provocerande påståenden, sedan vill du att folk skall lägga fram sina argument. Du kan stoppa upp din tråd i lämplig kroppsöppning och helst inte skriva några mer. Det är redan tillräckligt turbulent här tack vare sådana som dig.![]()
![]()
![]()
"Berralund " sa:Jag skall bara säga en sak till i detta ämne. Det finns olika typer av tjejer precis som det gör av killar. Hur många thaitjejer blir inte blåsta och bedragna av sin farang? Misshandlade och utkastade på gatan.
Så det är ingalunda bara killar som blir blåsta, blir man det så har man antagligen varit alltför "blåögd".![]()
"mrputte " sa:Antingen klarar man inte av en stark svensk fru i sverige. Och vill ha en som gör allt du säger i Thailand.
"mrputte " sa:men snart har jag inte det,
"mrputte " sa:ja jag har tjej i thailand, men snart har jag inte det,
"Jonas " sa:Känns som vi är många som har lite tjall på tråden nu.