Varför snikna Thaibrudar...... ;)

• Trådstartare Trådstartare b-tung
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Och ja jag är singel nu, har jag vart sen jag gick med i detta forumet.
Har en Dotter på 23 och en på 28år.
Finns män som åker till Thailand utan att ragga kvinnor,sambo eller hustru bson.
Men det kanske inte existerar i din värd som endast ger tillräckligt snygga servitriser dricks bson?

:)

"Berralund " sa:
Nä det menade jag inte heller men det kan bli en intressant diskussion. Är någon en mullig mansgris så erkänner man det nog inte öppet lika lite som att man erkänner att man är en äkta toffel. :D

Problemet är att om man är "toffel" eller mansgris, så vet dom flesta inte det själva.

Neman, du antydde att du tror att jag blir singel snart.
Rätt tyket om du förstår göteborska och då kommer det tillbaka. Jag känner inte dig men att döma av vad du skriver själv så är du singel med alkohol problem och har torskat på både pengar och kärlek i Thailand. Vill du inte ha kommentarer på det då tänk på vad du sktiver själv till andra..
För övrigt är jag 49 år och bor i Thailand på heltid sen två år tillbaka och lever här sambo med en 47 årig thaitjej.
Har haft relationer i princip på heltid sen jag var 10 år, blev av med oskulden som 13 åring. Nåt mer du vill veta?
Tyka dig och jag klappar tillbaka, uppför dig och jag bjuder på en bärs.
Sån e jag.

"bson " sa:
Neman, du antydde att du tror att jag blir singel snart.
Rätt tyket om du förstår göteborska och då kommer det tillbaka. Jag känner inte dig men att döma av vad du skriver själv så är du singel med alkohol problem och har torskat på både pengar och kärlek i Thailand. Vill du inte ha kommentarer på det då tänk på vad du sktiver själv till andra..
För övrigt är jag 49 år och bor i Thailand på heltid sen två år tillbaka och lever här sambo med en 47 årig thaitjej.
Har haft relationer i princip på heltid sen jag var 10 år, blev av med oskulden som 13 åring. Nåt mer du vill veta?
Tyka dig och jag klappar tillbaka, uppför dig och jag bjuder på en bärs.
Sån e jag.

Nu är det ju faktiskt såhär att det är du som klankat ner på mig från första början eftersom du retade dig på att jag skrev att jag satt och drack lite mycket efter min hemkomst den 27/12
Att jag är singel skrev jag ju själv för några inlägg sen.
Det började med att du skrev att jag satt och tyckte synd om mig själv och gick ner mig ändå mer av mitt alkoholintag.
Jag skrev för länge sen att jag inte ville ha nått tjafs här.
Och det är faktiskt bara du som klagar över det jag skrivit ingen annan i nått inlägg eller kommentar.
Kan säga direkt att jag är absolut inte intresserad av att vara sig bli bjuden på en öl av dig eller ta en tillsammans med dig.
Jag har åkt till Thailand i snart 17 år och har mina fasta vänner redan i både Bangkok och Pattaya/Jomtien.
Finns även vänner på detta forumet till mig
bara att dom skriver aldrig ett ord så gott
som.
Jag behöver inte veta ett dugg mer om dig än
det du skrivit nu...det räcker mer än väl.
Men tack ändå bson.
:wai:

"Neman " sa:
Nu är det ju faktiskt såhär att det är du som klankat ner på mig från första början eftersom du retade dig på att jag skrev att jag satt och drack lite mycket efter min hemkomst den 27/12
Att jag är singel skrev jag ju själv för några inlägg sen.
Det började med att du skrev att jag satt och tyckte synd om mig själv och gick ner mig ändå mer av mitt alkoholintag.
Jag skrev för länge sen att jag inte ville ha nått tjafs här.
Och det är faktiskt bara du som klagar över det jag skrivit ingen annan i nått inlägg eller kommentar.
Kan säga direkt att jag är absolut inte intresserad av att vara sig bli bjuden på en öl av dig eller ta en tillsammans med dig.
Jag har åkt till Thailand i snart 17 år och har mina fasta vänner redan i både Bangkok och Pattaya/Jomtien.
Finns även vänner på detta forumet till mig
bara att dom skriver aldrig ett ord så gott
som.
Jag behöver inte veta ett dugg mer om dig än
det du skrivit nu...det räcker mer än väl.
Men tack ändå bson.
Jag tolkade dig när du kom hit på det du skrev som om du tyckte lite synd om dig själv, att du dricker för mycket skriver du själv i vart och vartannat inlägg.
Jag tyckte då att du skulle sluta tycka synd om dig själv och istället ta tag i ditt uppenbara alkohol problem. Du skrev då att du inte vill ha nåt tjafs här och jag skrev att det var i all välmening och har sen dess inte skrivit nåt mot dig.

Idag skriver du att du snart tror att jag blir singel, jäkligt tyket skrivet och du verkar ju mer söka tjafs med mig än att vilja undvika det.
Hur ska du ha det?

"bson " sa:
Jag tolkade dig när du kom hit på det du skrev som om du tyckte lite synd om dig själv, att du dricker för mycket skriver du själv i vart och vartannat inlägg.
Jag tyckte då att du skulle sluta tycka synd om dig själv och istället ta tag i ditt uppenbara alkohol problem. Du skrev då att du inte vill ha nåt tjafs här och jag skrev att det var i all välmening och har sen dess inte skrivit nåt mot dig.

Idag skriver du att du snart tror att jag blir singel, jäkligt tyket skrivet och du verkar ju mer söka tjafs med mig än att vilja undvika det.
Hur ska du ha det?

Sköt dig och ditt så sköter jag mig och mitt.
Enkelt eller hur.
Jag söker inget tjafs alls. Så sluta skriv nu angående mig och mitt.
Jag höll med Hangman var allt jag gjorde idag.
Tack på förhand bson.

"Neman " sa:
Sköt dig och ditt så sköter jag mig och mitt.
Enkelt eller hur.
Jag söker inget tjafs alls. Så sluta skriv nu angående mig och mitt.
Jag höll med Hangman var allt jag gjorde idag.
Tack på förhand bson.
Ja du höll med hangman som skrev att han trodde att jag snart blir singel.
Har bett honom om en redogörelse för det man han fegar.
Du kan ju gärna berätta varför du höll med.
Vad får dig att tro att jag snart blir singel?

"bson " sa:
Ja du höll med hangman som skrev att han trodde att jag snart blir singel.
Har bett honom om en redogörelse för det man han fegar.
Du kan ju gärna berätta varför du höll med.
Vad får dig att tro att jag snart blir singel?

Det är inget jag hoppas eller önskar att det sker bson. Jag höll med Hangman i hans kommentar pga det du skrev om det med äktenskapsförord. Du skrev ju själv att du inte hade så pass mycket förtroende för ditt förhållande så att ni aldrig inte kommer att skiljas åt i en annan tråd. Det gav mig intrycket att det aldrig kommer att hålla mellan er med den inställningen.
Men jag är inte sämre än att jag kan be om ursäkt så vi får ett slut på tjafset mellan dig och mig bson. Det kanske var fel av mig att hålla med. Men även du får lära dig tänka på vad du skriver och tycker om folk du varken känner eller vet vilka dom är, även om du skriver det av "välmening".
Nu kan du inte räkna med nått mer svar från mig om detta tjafset.
Upp till dig att godta min ursäkt.

Om man misstror sin andra hälft lär man aldrig bli.lycklig i förhållandet.

För e det så kan man lika bra gå vidare

"glimten66 " sa:
Om man misstror sin andra hälft lär man aldrig bli.lycklig i förhållandet.

För e det så kan man lika bra gå vidare
Misstror man om man skriver äktenskapsförord?
Du om nån borde väl veta vad som kommer fram när det blir tal om skilsmässa. Kommer ihåg att du skrev att hon försökte sno dig på så mycket hon orkade och polisanmälningar mm.
Då va du inte så glad..

"bson " sa:
Misstror man om man skriver äktenskapsförord?
Du om nån borde väl veta vad som kommer fram när det blir tal om skilsmässa. Kommer ihåg att du skrev att hon försökte sno dig på så mycket hon orkade och polisanmälningar mm.
Då va du inte så glad..
Helt rätt där kom mycke skit fram när.vi skulle skilja oss men jag har aldrig.misstrot henne lika dant.me min nya tjej misstror na inte alls jag litar på henne till 110% sen får folk kanske.tycka att.jag e.knäpp
emoji15.png
emoji15.png

"glimten66 " sa:
Helt rätt där kom mycke skit fram när.vi skulle skilja oss men jag har aldrig.misstrot henne lika dant.me min nya tjej misstror na inte alls jag litar på henne till 110% sen får folk kanske.tycka att.jag e.knäpp
emoji15.png
emoji15.png

Nej det tycker inte jag glimten66.
Tycker det ska vara så i ett förhållande eller äktenskap. Sen om man får en chock senare kvittar för mig med. Vad folk tycker bryr jag mig inte i alls.

"glimten66 " sa:
emoji15.png
emoji15.png

Kär och galen, är inte det samma som knäpp, men likheten är slående 555 5555 5555

E ju just det att vid en skilsmässa så kan det bli en massa otrevligheter men har man äktenskapsförord så slipper man ju allt tjafs om pengar och det blir förmodligen mindre bråk. Sen kan man ju ge sin tjej så mycket man vill iaf om man känner för det.
Sen beror det givet på vad man är god för, har man inget innan så kvittar det ju. Personligen så jobbar jag hårt och sparar för att ta en tidig pension med god levnads standard och det skulle jag aldrig riskera på ett ev äktenskap.
Men skulle heller inte lämna tjejen barskrapad. Jo om hon är otrogen, då får hon ingenting.
Om tjejen inte vill gifta sig eller ens blir sur för att man vill ha äktenskapsförord så älskar hon en inte och då kan det ju också kvitta.

Säger inte att det e fel.o ha men att mistro.tycker.jag inte.gagnar ett förhållande.alla tjejer.e.inte.rjyvar o bara.pengakåta

"glimten66 " sa:
Säger inte att det e fel.o ha men att mistro.tycker.jag inte.gagnar ett förhållande.alla tjejer.e.inte.rjyvar o bara.pengakåta

Vi är alla pengakåta, det är livets drivmedel, bson har rätt, klart man ska skriva ett äktenskapsförord om man har något av värde, - för övrigt tycker jag inte man behöver gifta sig, hör det förgångna till som jag ser det, men vi har alla olika uppfattningar här, det får man respektera.

Nej hans alla e inte penga kåta själv e jag nöjd.me va jag har behöver inte mer man blir inte lycklig bara för att man har.mycke pengar.....

"glimten66 " sa:
Nej hans alla e inte penga berörd själv e jag nöjd.me va jag har behöver inte mer man blir inte lycklig bara för att man har.mycke pengar.....

Håller med dig helt igen glimten66.
Det verkar vara som att det vore fruktansvärt att få lov att dela med sig lite av det man har till nån man älskat över allt annat en gång i tiden.
Bara för att hon egentligen inte har rätt till vissa saker,pengar/medel.
Har aldrig tänkt så i hela mitt liv, är inte fattig ändå trots 2 skiljsmässor tidigare.
Men alla är vi olika funtade.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp