G
glimten66
Gäst
Verkar som du o jag e rätt lika i omt o mycke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"glimten66 " sa:Verkar som du o jag e rätt lika i omt o mycke![]()
![]()
"Berralund " sa:Er dialog är ljuv musik för mig även om jag inte har modet att fullfölja det hela fullt ut. Men hade man bara tänkt på pengarna så hade man aldrig tagit chansen och bildat familj vid min ålder.
Fan, man kan inte ta med sig pengarna i graven så varför inte vara lycklig och leva i nuet. Har inga barn sen tidigare så det behöver man inte tänka på.
"Hans Svensson " sa:Vi är alla pengakåta, det är livets drivmedel, bson har rätt, klart man ska skriva ett äktenskapsförord om man har något av värde, - för övrigt tycker jag inte man behöver gifta sig, hör det förgångna till som jag ser det, men vi har alla olika uppfattningar här, det får man respektera.
"andrejsdenruskige " sa:Alla?
Nja, skulle inte tro det.
Fast själv är man nog lite pengakåt, fast man har ju gränser.
Ja det finns ju gränser för vad man gör för att få dom men mängden har ingen gräns för mig iaf. Skulle gärna prova på att vara dollar miljardär."Neman " sa:Ja pengabegäret behöver inte gå till överdrift bara för att dom är bra att ha.
Finns en gräns för allt precis som du skriver andrejsdenruskige.
"bson " sa:Nån av er som inte anser pengar vara så viktigt som spelar på lotto, hästar el dyl?...
Jag gör det inte.
Klockan är 3.50 i sverige och du är uppe?"Neman " sa:Jag spelar inte på nån form av spel alls.
Inte på ATG heller även om jag är intresserad av Trav.
"bson " sa:Klockan är 3.50 i sverige och du är uppe?
Skärp dig nu Neman!!"Neman " sa:Ja jag vaknar av värk väldigt ofta och det går inte att somna om p.g.a värken.
Stör det dig att jag är vaken 03.50?
Skulle inte du sluta kritisera/ifrågasätta mig bson?
Och jag detsamma med dig..
"bson " sa:Skärp dig nu Neman!!
Var läste du in kritik/ifrågasättande i den frågan?
"Neman " sa:Rygg,axlar och skuldrorna.
"Långeman " sa:Det försvinner efter 6 mån. vistelse i Thailand, så var det för mig.Värme och massage, går din kropp mjuk och glad.
"Pengakåta" är fel ord, skulle inte använda det själv, jag kan ofta vara mycket generös och ge dricks exempelvis på 1000bath till en massage tjej jag gillade, det hände en gång, därefter c:a 100bath per gång vilket också egentligen är helt onödigt, driver bara upp priset men jag följer mitt hjärta. Hade en kompis här, en väldigt intelligent man men väldigt ekonomisk, ja, man måste nog säga snål, ger aldrig ut någonting utöver vad han precis är tvungen att ge."andrejsdenruskige " sa:Alla?
Nja, skulle inte tro det.
Fast själv är man nog lite pengakåt, fast man har ju gränser.