Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tja alla
Värmekostnaderna lär öka denna vintern blir att investera ett duntäcke
Ska jag gå efter vad jag såg på rönnbärsträden innan jag lämnade Swe, så lär det bli en kall vinter, fast man ska inte tro på allt som skrivs...
Visst fan blir det en kall vinter. Sommaren i Sverige var tydligen kall och det lär inte bli varmare när vintern kommer.
Ja risken är stor tyvärr tror jag också, kommer ihåg 09/10 och 10/11 var hemska här nere inge roligt jobba ute då.Visst fan blir det en kall vinter. Sommaren i Sverige var tydligen kall och det lär inte bli varmare när vintern kommer.
Ja risken är stor tyvärr tror jag också, kommer ihåg 09/10 och 10/11 var hemska här nere inge roligt jobba ute då.
Bondepraktikan kan även den slå fel ....Liksom Ubon så konstaterade även jag en riklig förekomst av rönnbär så jag har ordnat mycket ved och ett par nya termobyxor.
för mig ca 10 veckor ,men då har det slutat regna ,, ta med dig simfenorDen rikliga förekomsten av rönnbär betyder en snörik vinter här där jag bor och inte kyla.
Vilket som är rätt, så har det väldigt liten betydelse då det bara är två veckor till boarding![]()
Snorkel och simfenor finns alltid i bagaget för första tiden blir med kristallklart vatten och vita stränder utan regn.för mig ca 10 veckor ,men då har det slutat regna ,, ta med dig simfenoroch snorkel till bilen 55
Ska du trappa upp till 2ggr/vecka?Vi får väl hoppas på en mild vinter. Annars kan man väl alltid utöka aktiviteterna under duntäcket.![]()
Satt och pratade dykning med en kompis alldeles nyss, mycket bättre i Phil än i Thailand, snart är alla koraller livlösa i Thailand [emoji35][emoji35]Snorkel och simfenor finns alltid i bagaget för första tiden blir med kristallklart vatten och vita stränder utan regn.
Havet lockar.......
Mitten av december blir det Thailand och förhoppningsvis utan regn då.
Dom har väl det problemet i Philippinerna med?Satt och pratade dykning med en kompis alldeles nyss, mycket bättre i Phil än i Thailand, snart är alla koraller livlösa i Thailand [emoji35][emoji35]
Mycket bättre i Phil, men som Jonas säger finns det stora problem med fiske med sprängning och cyanid.Satt och pratade dykning med en kompis alldeles nyss, mycket bättre i Phil än i Thailand, snart är alla koraller livlösa i Thailand [emoji35][emoji35]