andrejsdenruskige
Forumveteran
Rätt dumt också att generalisera på ditt sätt. Varför skulle det var dumt att vara vegan?
Det enda kostmässigt som jag trodde vi pratade om här var problemet med B12 fast även det problemet är rätt lätt och lösa för de flesta sojaprodukter är berikade med B12, liksom havremjölk.
Tror att veganer, trots att jag inre är det, är lite klokare för de brukar ha mera kunskap om mat än många andra.![]()
![]()
Då kan du kanske höra med närmaste dietist, läkare eller näringsfysiologer om dessa är veganer och eventuellt varför inte.
Sedan kan du gärna be närmaste vegan förklara lite om starttripletter och RNA och varför dom bör medicinera i tillägg till deras kost.
Nu är jag inte så bevandrad i genetik eller näringsfysioligi, men något minns jag ändå från skolan...trots att jag knappt har någon utbildning utöver minimum.......med dåliga betyg.
Att veganer kanske vet mer om mat har ingenting att göra med deras ställningstagande och deras dumhet.
När veganerna har konverterat alla människor till veganer så börjar dom väl konvertera tigern till grönsaksätare och eldar upp djungeln som straff, på samma sätt som man eldar upp SCAN, McDonald's och andra som jobbar med kött, eftersom det strider mot deras oerhörda empati för vad som kan kallas föda.
På gränsen till religiöst svammel är vad det är och ibland långt över gränsen, dessutom.