VM

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Kycklingen

Administratör
Forumpersonal
Någon här som vet vilken tid fotbollen

I Skorpionen kombineras vattnets känsliga och intuitiva element med den fasta egenskapen. Här kan således känslan få praktisk tillämpning. Pluto härskar över skorpionen och ger en stark drift till nydaning och nästan brutal personlig utveckling. Vart detta leder hän varierar från skorpion till skorpion. Den ende som vet är möjligtvis skorpionen själv då han aldrig röjer sitt inre.

Skorpioner är intelligenta och lyckas vanligtvis lösa de problem som de ställs inför. Det finns en stark kraft här som måste få utlopp, ibland i hårt arbete, diskussioner eller passion, men tyvärr kan också våld, hämnd och svartsjuka finnas med på listan. En röd tråd i hans handlingar och känslor är intensitet. Han tar livet på blodigt allvar, det här är ingen person som man driver eller leker med, då får man snart smaka på hans tillbakabetalning. Kritisera inte en skorpion, det är ingen idé. Den ende som ändrar på skorpionen är han själv.

Element: vatten Kvalitet: fast Polaritet: negativ
Nyckelord: Pluto, koncentration, intensitet, sex, födelse, död, hemlighetsfullhet och jade.
Positiva karaktärsdrag: beslutsam, flitig, charmig och har elegans.
Negativa karaktärsdrag: svartsjuk och inåtvänd.
Människokroppen: könsorgan

?åå

Om frågan var vilken tid fotbollen börjar idag så är det kl 22 svensk tid blir väl 3 i morgon bitti för dig ...

Var det gubbens stjärntecken som smög sig in?

Vem tror ni viller VM då?

Jag är osäker men Spanien har väl en stor chans tror jag, sen är ju Tyskland vassa. Som outsider tror jag Beligien ... jag tror två sydamerikanska lag går långt men tror inget vinner ... Vad tror ni?

Ganska ointressant när Sverige eller något annat nordiskt land inte är med. Men om jag tvingas hålla på något lag så blir det Tyskland. Har alltid gillat tysk fotboll.

"Janne " sa:
Vem tror ni viller VM då?

Jag är osäker men Spanien har väl en stor chans tror jag, sen är ju Tyskland vassa. Som outsider tror jag Beligien ... jag tror två sydamerikanska lag går långt men tror inget vinner ... Vad tror ni?

Jag trodde också att Spanien skulle gå långt, men nu vete fasiken. Har tippat Tyskland, men jag kommer att hålla på Uruguay.

"b-tung " sa:
Jag trodde också att Spanien skulle gå långt, men nu vete fasiken. Har tippat Tyskland, men jag kommer att hålla på Uruguay.

Nån relation till det landet, ja hade en tjej därifrån förr och hon fanimej läcker... ;)

Men ja håller på min tredje hemland Brasil...

Skall detta bli sensationernas VM? Förvånande att Costa Rica slog Uruguay.

Trist att Italien slog Roy Hodgsons England. Sämre förlorare än italienarna får man väl leta efter, det är aldrig deras eget fel om dom torskar. Då har motståndarna eller domaren myglat. Som man känner sig själv känner man andra. ::)

"Berralund " sa:
Skall detta bli sensationernas VM? Förvånande att Costa Rica slog Uruguay.

Trist att Italien slog Roy Hodgsons England. Sämre förlorare än italienarna får man väl leta efter, det är aldrig deras eget fel om dom torskar. Då har motståndarna eller domaren myglat. Som man känner sig själv känner man andra. ::)
Jag gillar ju inte engelsk eller italiensk fotboll så kändes som en jaså match ... tycker båda är dåliga förlorare.

Många otippade resultat, undrar om Spanien och Uruguay kommer tillbaks, två av favoriterna som förlorade i första omgången!

Vilken oväntat övertygande seger det blev för Tyskland mot Portugal igår. Nog för att jag trodde på tysk seger men inte med 4-0. Var var C Ronaldo?? ???

Någon som såg matchen mellan Ghana och USA? Hur klarade den svenske domaren Jonas Eriksson där? Man får ju hoppas på det enda svenska som finns med i detta VM.

"Berralund " sa:
Vilken oväntat övertygande seger det blev för Tyskland mot Portugal igår. Nog för att jag trodde på tysk seger men inte med 4-0. Var var C Ronaldo?? ???

Någon som såg matchen mellan Ghana och USA? Hur klarade den svenske domaren Jonas Eriksson där? Man får ju hoppas på det enda svenska som finns med i detta VM.
Jag var inte så förvånad av Tyskland. Kommer den lagmaskinen igång så ... Portugal fick ju också en utvisning tidigt. Portugal har ju bara en toppspelare och mot ett fyramansförsvar när alla bollar ska till Ronaldo blir det svårt.

De spelar ju lite som Sverige ibland när alla bollar ska till Zlatan då brukar det nästan ibland gå bättre när han inte är med och de måste nyttja hela laget.

"Janne " sa:
Jag var inte så förvånad av Tyskland. Kommer den lagmaskinen igång så ... Portugal fick ju också en utvisning tidigt. Portugal har ju bara en toppspelare och mot ett fyramansförsvar när alla bollar ska till Ronaldo blir det svårt.

De spelar ju lite som Sverige ibland när alla bollar ska till Zlatan då brukar det nästan ibland gå bättre när han inte är med och de måste nyttja hela laget.

Bra analys där, den tror jag på. Det är aldrig bra när en enda spelare skall dra hela lasset. Vad gäller utvisningen får Pepe skylla sig själv, den var solklar tycker jag.

Spanien dundrade ju ut med all rätt igår. Trodde de skulle spela bättre men icke. Troligen har de andra lagen analyserat sönder deras passningsspel eller är de bara avdankade fotbollsspelare ...

Största överraskningen hittills ... Costa Ricas seger var ju iofs ganska stor också. Ska bli spännande att se om England kan rå på Uruguay i kväll. Jag hoppas inte det då jag inte är någon fan av Engelsk fotboll, tycker den verkar överreklamerad.

"Janne " sa:
Spanien dundrade ju ut med all rätt igår. Trodde de skulle spela bättre men icke. Troligen har de andra lagen analyserat sönder deras passningsspel eller är de bara avdankade fotbollsspelare ...

Största överraskningen hittills ... Costa Ricas seger var ju iofs ganska stor också. Ska bli spännande att se om England kan rå på Uruguay i kväll. Jag hoppas inte det då jag inte är någon fan av Engelsk fotboll, tycker den verkar överreklamerad.

Håller inte med dig där, Janne. Jag gillar Englands förbundskapten Roy Hodgson skarpt, en mycket sansad och kunnig man. Han gjorde mycket gott när han tränade Malmö FF. Så jag kommer att hålla stenhårt på England ikväll, den saken är klar.

Att Spanien åkte ur är naturligtvis inte mer än rätt, dom var urusla. Det stämmer säkert att dom är sönderlästa av motståndarlagen. Och det är alltid roligt när det oväntade sker. :)

"Berralund " sa:
Håller inte med dig där, Janne. Jag gillar Englands förbundskapten Roy Hodgson skarpt, en mycket sansad och kunnig man. Han gjorde mycket gott när han tränade Malmö FF. Så jag kommer att hålla stenhårt på England ikväll, den saken är klar.
Jo många gillar ju England och även Malmö ... hemska tanke... ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp