Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hej!
Jag har svårt att tro att du får något större "fri" hjälp på detta område.
Att från grunden bygga en professionell webbshop kräver en stor påse kunnande om kodning samt måååånga timmar bakom tangentbordet. Den e-handelsplats mina kollegor och jag byggt har över 1000 timmars kodning bakom sig. Komplexiteten beror helt på vilka funktioner och andra applikationer e-handelsplatsen skall samverka med.
För en mindre månadskostnad finns dock en del enklare "halvfabrikat" man kan använda sig av.
Googla på "starta webbshop" så får du en del uppslag.
Tror nog jag skrev inte tydligt nog. självklart skulle denna hjälp ske med ersättning. Som du skriver gratis då tror jag inte det skulle vara många som ställde upp. Det har du helt rätt i. Jag vet att det är mycket jobb så därför behöver jag hjälp att komma igång.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.