Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu blir Einar avundsjuk.Sålde några 1 Troy Ounce guldmynt i 24 karat 99.9999 rent guld idag (1 troy ounces = 2.07356512 baht som Vikt).
Såg att guld priset är på väg upp igen efter en liten dip för några dagar sedan (var skakigt på Shanghai och Hongkong börserna som kan vara en orsak).
Fick 86900 Thai Baht i pengar per gulmynt vilket är lite lägre än officiella priset per troy ounce 24K som just nu är 88.063.56 Thai Baht men är nöjd då jag har tjänat riktigt bra mellan inköps och försäljningspriset.
Vad händer, nästan ras ju!
Ja jag tyckte jag gjort en riktigt miss när jag hade överfört med en växelkurs mellan SEK till THB på ca 3.20 och dagen efter kursen blev betydligt bättre och tänkte nu vänder det åt rätt håll och fort. Men det visade sig att jag hade fel och att kursen jag fick om inte bra hade blivit ännu sämre än jag väntat bara någon dag och dykt ned till bara 3.15Ena dagen upp med glädjen, nästa dag ner dubbelt så mycket.
Gå FN inte och lita på Thai ฿athen, den är ta mig tusan som en "Ladydrink" utblandad.
@JBK.Ltd.