Zhong guo

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Jag reser omkring en hel del. Sista 10 dagarna så har jag vart i Shenzhen - Dongguang - Guangzhou - Beihai - Nanning och sen tillbaka till Beijing. Glad i hågen så traskade jag in på public security bureau för att få tillbaka våra pass. Nix, fel adress på kompaniet.
Smög mig iväg på tåget hem till Shanghai. Jag, och thailändskan sitter numera här, sen igår. i Shanghai utan pass, pengar har vi så vi klarar oss.Fy tusan vilken tillvaro. Funderar på att flytta till Indien Gränspolisen har slutat ringa så jag antar att det är OK.

Kan bara ett ord på indiska, yammu-yammu, vilket betyder ungefär stick, dra åt helvete. Nu ringde gränspolisen igen. Dotterskrället svarade, hon snackar utmärkt kinesiska och vägrar översätta.

"Hansui " sa:
Kan bara ett ord på indiska, yammu-yammu, vilket betyder ungefär stick, dra åt helvete. Nu ringde gränspolisen igen. Dotterskrället svarade, hon snackar utmärkt kinesiska och vägrar översätta.

Haha.. skönt att få ett garv i all bedrövelse..sorry för dina besvär , men tackar för uppdateringen ( humor på min nivå )

Ps. Hoppas det löser sig /Gazton

Snedögonen ringde precis från Beijing och sa att våra pass är OK. Dom skickar eländena med DHL eller EMS.

Uppdaterat, storhelg i Kina.
Tanten hem till Bangkok i onsdags, och när kattén är borta så ligger råttorna och självdör under bordet. Dotterskrället lagar käket så nu är det Imodium som gäller.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp