Hockeysäsongen 2023 - 2024

 
Detta brukar vara forumets trevligaste tråd, hoppas att det blir så även denna säsong, oavsett resultat.

Ska göra allt i min kraft med att ge å ta, skratta å gråta och göra det det "Så OOOOOOLidligt!" jag bara kan för er andra :reta:
Men den största missunnelsen ger jag mig själv efter Brynäs IF spelade ut sig själva till "Denna där!" ligan, känns inte rätt att Brynäs inte är i SHL spel...:monkey:

@JBK.Ltd.
 
Nu sitter jag som på nålar igen! Kollar direktreferat från Växjö där Redhawks möter Lakers, båda lagen jagar sina första poäng. Redhawks leder med 1-2 efter första perioden där Växjös mål gjordes av Marcus Sylvegård, familjen är värst.
 
Djurgården krossade Brynäs i träningsmatchen. Tror de kommer att gå bra denna säsong med ett lag med få rörelser så det borde ha blivit bra kontinuitet i träningarna om de nu inte tränat ihjäl sig som vanligt så halva laget blir skadat.
På fredag blir det Björklöven. De spelar en trevlig hockey men förhoppningsvis avkläder Djurgården löven av deras spelare.
DIF forever. Vi har järnrör och syns vid Gullmarsplan.
 
Djurgården krossade Brynäs i träningsmatchen. Tror de kommer att gå bra denna säsong med ett lag med få rörelser så det borde ha blivit bra kontinuitet i träningarna om de nu inte tränat ihjäl sig som vanligt så halva laget blir skadat.
På fredag blir det Björklöven. De spelar en trevlig hockey men förhoppningsvis avkläder Djurgården löven av deras spelare.
DIF forever. Vi har järnrör och syns vid Gullmarsplan.
Hmm såg vi samma match tro? krossade när dom vann i sudden
 
Idag är det dags för säsongens första hemmamatch i Arenan och jag skall sitta på samma plats för tredje året i rad. Frölunda kommer på besök, nu utan Joel Lundqvist och Ryan Lasch. Men dom är säkert minst lika farliga ändå. Härligt att få gå på hockey igen.
 
Djurgården krossade Brynäs i träningsmatchen. Tror de kommer att gå bra denna säsong med ett lag med få rörelser så det borde ha blivit bra kontinuitet i träningarna om de nu inte tränat ihjäl sig som vanligt så halva laget blir skadat.
På fredag blir det Björklöven. De spelar en trevlig hockey men förhoppningsvis avkläder Djurgården löven av deras spelare.
DIF forever. Vi har järnrör och syns vid Gullmarsplan.

Bara fjollor tvingas till användning av "JÄRNRÖR", "VI" de smarta använder oss av ordet det gör mer ONT än ett litet järnrör...


Pssst!
Gullmarsplan!?
Får du verkligen vara så långt hemmifrån @Peolito, blir inte mamma orolig?? :cool:
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp