Onyttig och irriterande kunskap! Eller bara en Besserwisser...

 

JBK.Ltd.

Forumveteran
Jisses Amalia!
Många blir det om man gör det...

Screenshot_20220328-153805~2.png


Om man skulle ha svårt att greppa att det blir många små jordar i solen..
 
Efter 17år här på Thaisnack och när vi hette "ChaiMai" på den tiden så har man möjligheten att personligen skryta med att skriva 1,22 inlägg per dag delat på 365dagar.
Det är som tråden heter onyttig information och vetskap, som ingen annan vill ha eller ta del av och dela vidare till andra.

@JBK.L.td.
 
Efter 17år här på Thaisnack och när vi hette "ChaiMai" på den tiden så har man möjligheten att personligen skryta med att skriva 1,22 inlägg per dag delat på 365dagar.
Det är som tråden heter onyttig information och vetskap, som ingen annan vill ha eller ta del av och dela vidare till andra.

@JBK.L.td.
Ammatör, 17 inlägg i snitt per dag sista 5 åren 55555.
Och då har jag även vart avstängd en del ;)
 
Det är en tävling! Mest när han dör vinner, karma eller inlägg.

Tidigare var det prylar men nu är allt digitalt.
 
 
 
Tillbaka
Topp