7/11

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"glimten66 " sa:
Kycklingen det e bara 7/11 big c o lotus som kör stängt vissa timmar sen familymart o dom andra lokala dryckesshopparna säljer allt du vill ha....
O lägg me fördel några isbitar i glaset o häll upp en leo o sen ut o njut på balkongen

Så kan ju dom andra sur k..arna bära me sig från svedeala :):)

:nod:

"Kycklingen " sa:
Passerat taxfree??
Gott med ljummen öl tycker du?
Om du inte kan vänta dom timmarna så e de nog de bästa du kan få!
Otroligt dumt sagt av en som ska va moderator här tycker jag. Det är ju därför vi åker till Thailand!!
Att dricka öl!!

"Boldor " sa:
Om du inte kan vänta dom timmarna så e de nog de bästa du kan få!
Otroligt dumt sagt av en som ska va moderator här tycker jag. Det är ju därför vi åker till Thailand!!
Att dricka öl!!

Så du får skriva dumt men inte jag eller hur tänkte du nu?

"Kycklingen " sa:
Så du får skriva dumt men inte jag eller hur tänkte du nu?
Absolut inte kycklinen, men när man ser en sån fråga ifrån någon man tycker verkar vara någon av dom mest intilligenta här så börjar man faktisk undra (ingen nämnd o ingen glömd)

"Boldor " sa:
Absolut inte kycklinen, men när man ser en sån fråga ifrån någon man tycker verkar vara någon av dom mest intilligenta här så börjar man faktisk undra (ingen nämnd o ingen glömd)

Jaja, jag ger mig.
Jag bara började denna tråden med att fråga om 7/11 öppettider ang. öl försäljningen.

Jag har bara läst ett tag nu och vad jag kan se har den här Hillmer totalt snöat in på det där med OT. Varför är detta ett så stort problem, det ger väl mer liv åt forumet.
OK, i vissa trådar kan det vara lite störande men inget att reta upp sig över, eller hur? Det finns betydligt värre problem här i världen.

"Caesar " sa:
Jag har bara läst ett tag nu och vad jag kan se har den här Hillmer totalt snöat in på det där med OT. Varför är detta ett så stort problem, det ger väl mer liv åt forumet.
OK, i vissa trådar kan det vara lite störande men inget att reta upp sig över, eller hur? Det finns betydligt värre problem här i världen.
:nod:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp