Nu är du känslig.
Jag tycker att alla som åker taxi bör automatiskt bli av med sitt körkort.
Det är ju jävligt suspekt att ta en taxi om man har körkort. En orsak till att folk tar taxi är ju att man är berusad.
Äntligen ett rätt på inlägg med medföljande svar. Smart det där, så:
1; mycket taxi, rik alkoholist,
I know!
2; buss eller dyligt, bara vanlig jävla Svensson vrak.
3; Och så cykel......hmmmm....._?_svårt där då jag bara ser cykelhjälmar framför mig, och bara det är straff nog, så låt dem cykla på.
4: Epa tycks vara inne igen, men generationen tycks inte vara packade konstant längre, så om jag fattat rätt slog EU till på nått vis? fixat.
5; fotgängare, de som nu vågar ge sig ut på sliriga och vanskliga promenader, ... i vissa områden antagligen klassad som självmordsbenägen, SÅ självfallet inlåsning på obestämd tid.
6; Krypande, nä låt dem krypa på, de gjorde de(
Sverige) när jag hamnade där, så jag kröp hela vägen tillbaka till Thailand, ja även om liiiite hjälp hade uppskattats.
(så småningom kommer ni alla fatta)
Så, jag hoppas alla som bara pratar om andra, skriver om andra, skvallrar och lever sina liv på andra, en dag orkar se sig i spegeln och säga , dax att, prata MED varandra, och i övrigt fokusera på det vi själva gör! Nej, ett land som hittar på system för att straffa sina vanliga medborgare har tappat allt. Nollvisionen är mest som allt annat tjänstemän

ska handa, en trollvision,
I KNOW.