Alkoholkonsumtion visas av peth-test

Set finns bara en lösning, sätt en nolla efter alla priser på Systembolaget och iför livstids halshuggning för alla som luktar hembränt.
Det är något visst med Sverige, landet som jag absolut inte saknar!

Nu är du känslig.
Jag tycker att alla som åker taxi bör automatiskt bli av med sitt körkort.
Det är ju jävligt suspekt att ta en taxi om man har körkort. En orsak till att folk tar taxi är ju att man är berusad.

Nu är du känslig.
Jag tycker att alla som åker taxi bör automatiskt bli av med sitt körkort.
Det är ju jävligt suspekt att ta en taxi om man har körkort. En orsak till att folk tar taxi är ju att man är berusad.
Äntligen ett rätt på inlägg med medföljande svar. Smart det där, så: ;) :clap_tranparent:

1; mycket taxi, rik alkoholist, I know!

2; buss eller dyligt, bara vanlig jävla Svensson vrak.

3; Och så cykel......hmmmm....._?_svårt där då jag bara ser cykelhjälmar framför mig, och bara det är straff nog, så låt dem cykla på.

4: Epa tycks vara inne igen, men generationen tycks inte vara packade konstant längre, så om jag fattat rätt slog EU till på nått vis? fixat.

5; fotgängare, de som nu vågar ge sig ut på sliriga och vanskliga promenader, ... i vissa områden antagligen klassad som självmordsbenägen, SÅ självfallet inlåsning på obestämd tid.

6; Krypande, nä låt dem krypa på, de gjorde de(Sverige) när jag hamnade där, så jag kröp hela vägen tillbaka till Thailand, ja även om liiiite hjälp hade uppskattats.(så småningom kommer ni alla fatta)

Så, jag hoppas alla som bara pratar om andra, skriver om andra, skvallrar och lever sina liv på andra, en dag orkar se sig i spegeln och säga , dax att, prata MED varandra, och i övrigt fokusera på det vi själva gör! Nej, ett land som hittar på system för att straffa sina vanliga medborgare har tappat allt. Nollvisionen är mest som allt annat tjänstemän:mad: ska handa, en trollvision, I KNOW.

Det är sannerligen på tiden. Jävla förmyderi och översitteri! Bara nu vansinnet pausas innan dom nya reglerna träder i kraft.

Tycker man ska gå igenom de senaste årens indragningar också och ersätta de fall som kan anses vara felaktiga enligt de nya reglerna. Även om majoriteten som drabbas verkligen haft missbruksproblem på riktigt verkar ju flera "oskyldiga" drabbats utan möjlighet att få hjälp eller ersättning.

Tror det var 40 st fall under 2024 med majoriteten bakomliggande missbruksproblem så troligtvis inte så många som drabbats felaktigt.

Den kvinnliga ambulanssköterskan som figurerat i media verkar ju råkat väldigt illa ut om informationen som lagts fram stämmer.

Tycker man ska gå igenom de senaste årent indragningar också och ersätta de fall som kan anses vara felaktiga enligt de nya reglerna. Även om majoriteten som drabbas verkligen haft missbruksproblem på riktigt verkar ju flera "oskyldiga" drabbats utyan möjlighet att få hjälp eller ersättning.

Tror det var 40 st fall under 2024 med majoriteten bakomliggande missbruksproblem så troligtvis inte så många som drabbats felaktigt.

Den kvinnliga ambulanssköterskan som figurerat i media verkar ju råkat väldigt illa ut om informationen som lagts fram stämmer.
Absolut! Så länge ingen kör onykter och är medveten om riskerna så måste man göra om och göra rätt.

Det är sannerligen på tiden. Jävla förmyderi och översitteri! Bara nu vansinnet pausas innan dom nya reglerna träder i kraft.
Ja och frågan är väl om det inte borde räcka att dra in körkortet för dom som faktiskt kör i fyllan och inte för dom som man tror riskerar att göra så. Nu ska man bara hitta ett annat sätt att bedöma vilka man tror ska köra i fyllan.

Har för mig att PEth-testet används mycket för att ta prover på personer som fått körkortet indraget p.g.a grov rattfylla-dom för att avgöra om dom sköter sig och ska kunna få tillbaka sina körkort eller inte.

Det jag reagerar emot är att testerna tydligen görs i smyg, att man inte är öppen med dom. Jag vill veta vilka analyser som görs på mitt blod när det tas på vårdcentralen. Inget hemlighetsmakeri tack, det skapar misstro.

Spola kröken så slipper du hetsa upp dig. :)
Det har egentligen inte med krökande att göra. Övervakningen går för långt när man tar prover på en patient utan dennes vetskap och sedan skickar resultatet till Transportstyrelsen. Läkaren hamnar i en svår situation och patienten tappar tilltron till systemet. Min personliga konsumtion är mycket restriktiv.

Det har egentligen inte med krökande att göra. Övervakningen går för långt när man tar prover på en patient utan dennes vetskap och sedan skickar resultatet till Transportstyrelsen. Läkaren hamnar i en svår situation och patienten tappar tilltron till systemet. Min personliga konsumtion är mycket restriktiv.
Du brukar hålla med Gunnarg men nu har du en annan åsikt. prover som man inte vet om är ju skit dåligt sen
det du skriver min personliga konsumtion är liten
vem vet det en alcko erkänner aldrig det tror inte du
är det men känner inte dej. Dom som gömer sej bakom te.x kyrkan kan vara värst

Du brukar hålla med Gunnarg men nu har du en annan åsikt. prover som man inte vet om är ju skit dåligt sen
det du skriver min personliga konsumtion är liten
vem vet det en alcko erkänner aldrig det tror inte du
är det men känner inte dej. Dom som gömer sej bakom te.x kyrkan kan vara värst
Försöker du bli avstängd igen p g a personligt påhopp?

Tillbaka
Topp