Jag får väl se mellan fingrarna på det, misstänker att Skogsstjärnan har producerats i riklig mängd i en viss del av Norrland. Det är ju fredagseftermiddag.Ja snacka att be om det 5555
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag får väl se mellan fingrarna på det, misstänker att Skogsstjärnan har producerats i riklig mängd i en viss del av Norrland. Det är ju fredagseftermiddag.Ja snacka att be om det 5555
Tar du åt dej eller vad då Det var väl inte ett personligt påhopp läs vad jag skrevFörsöker du bli avstängd igen p g a personligt påhopp?
En vacker dag kanske du inser vad du skriver, kanskeTar du åt dej eller vad då Det var väl inte ett personligt påhopp läs vad jag skrev
Det är nog inte jag som har problem med läsförståelsen här. Tänk efter innan du trycker på Skicka svar.Tar du åt dej eller vad då Det var väl inte ett personligt påhopp läs vad jag skrev
Du har alltid det svaret att du kan stänga av nånDet är nog inte jag som har problem med läsförståelsen här. Tänk efter innan du trycker på Skicka svar.
Det gör han aldrig, helt omöjligt. Se bara på ovanstående inlägg!En vacker dag kanske du inser vad du skriver, kanske![]()
Det räcker tydligen att en ovän skriver till transportstyrelsen så är du illa ute.
Läste i gruppen poliskontoller på facebook.
![]()
Ja Transportstyrelsen borde döpas om till Stasistyrelsen!Rena DDR.![]()
Då anmäler man till polisen så de förhoppningsvis tar hen på bar gärning, inte anonymt till transportstyrelen.Jag kan nog tänka mig att anmäla en granne om jag ser att hen har för vana att sätta sig bakom ratten om det syns tydligt att hen är berusad. Skulle må djävligt dåligt om personen hamnar i en olycka med oskyldiga skadade eller ännu värre drabbade om jag inte gjort det.
Naturligtvis, skrev fortare än jag tänkte.Då anmäler man till polisen så de förhoppningsvis tar hen på bar gärning, inte anonymt till transportstyrelen.
Skulle jag se en granne sätta sej i bilen onykterNi kan inte snacka med grannen? Framför vad ni tycker och kolla hur det mottages. Har ni tur kanske ni får ett flak öl![]()
har tgit bilnycklaran 2 ggr från en granne som var glad i flaskan.......men det var ju med livet som insats.....gubben va ju finneSkulle jag se en granne sätta sej i bilen onykter
om jag inte kunde förhindra det ringde jag polisen både för hans skull och den han kunde köra på
Det är inte första gången.Naturligtvis, skrev fortare än jag tänkte.