Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Smaken är som baken. Man kan inte gilla allt. Själv hatar jag lever och stekt salt sill, men jag vet att en del här på forumet gillar det. Vissa tycker att action painting bara är ett flum, medan andra uppskattar det närmast performanceliknande uttrycket.
PS. Inte för att man ser det, men det är i olja jag målar och den översta målningen är primad juteväv. Gick säkert åt 7 liter färg.
Smaken är som baken. Man kan inte gilla allt. Själv hatar jag lever och stekt salt sill, men jag vet att en del här på forumet gillar det. Vissa tycker att action painting bara är ett flum, medan andra uppskattar det närmast performanceliknande uttrycket.
PS. Inte för att man ser det, men det är i olja jag målar och den översta målningen är primad juteväv. Gick säkert åt 7 liter färg.
Verkligen intressanta alster och definitivt allt annat än Grådassiga. Lägg gärna in fler om du har. Själv klarar jag knappt av att rita en streckgubbe.
Ja det är ju inte dåligt. Själv har jag ju lagt ut en hel del alster på ett grannforum och ibland även "konst i förklarande form".
Vi kan dock konstatera att jag och trådskaparen inte tillhör samma genre.
EDIT: Lite av en kändis är man just på det forumet för sin konst. @Enis försökte sig på något och refererade till mig och min konst. Jag och Enis tillhör absolut samma genre.
Tyvärr inte. Saken hör till den att jag gärna målar symbolistiskt fast med ett djupt personligt innehåll. Ofta handlar det om hjärta och smärta. Stilen kanske påminner om Kandinsky möter Dali som möter Warhol i 2000-talets postmodernism. Fast jag skiljer mig idémässigt från alla tre.
Tyvärr inte. Saken hör till den att jag gärna målar symbolistiskt fast med ett djupt personligt innehåll. Ofta handlar det om hjärta och smärta. Stilen kanske påminner om Kandinsky möter Dali som möter Warhol i 2000-talets postmodernism. Fast jag skiljer mig idémässigt från alla tre.
Inte lätt att försörja sig på konstnärskap. Gallerier kan ta upp till 60-70% av försäljningspriset ibland. Det gäller också att kunna sälja in sig som ett varumärke, och jag måste erkänna att jag inte är så duktig på det.
Jag trivs att måla på hobbybasis. Blir inte någon press att prestera. Jag gör det för att jag gillar det.
En tidigare hyresgäst till mig är fanatiker när det gäller att fota norrsken.
Han har sålt inramade bilder för över 20.000 i sommar.
Mest på lokala marknader i juli.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.