Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Allmänt känt att personer från olika folkgrupper reagerar olika på alkohol
Varfor Jonas kopte en PCX vet jag inte da han sjalv skriver att han inte vill korsa Sukhumvit,korsar den i stort varje dag ,inga problem alls om man tar det lungnt och ar NYKTER
Varför skall jag korsa sukhumwith? Kör jag hellre ner mot havet, är ju den här sidan det mesta ligger på din sida bor man väl mest, ni som behöver korsa Sukhumvit inte jag ja är ju redan på rätt sida
Och jag är inte nyckterist var väl därför den kördes så lite av mig 555 har inget mål med att bli nyckterist när jag är ledig heller för att få köra lite moppe.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.