Antligen framme igen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej!
Kom tillbaks till Isaan fran Bkk igar, skont att vara tillbaks i lugnet. Bkk har ju sin charm, men inget gar upp emot att vakna till tupparnas galande i arla morgonstund. ;D
Vi bodde pa Baiyoke Suite Hotel, som ar slitet men OK. Fantastiskt fin frukost pa 43 vaningen, vi bodde pa 29. Jag betalade ca SEK 460 per natt for alla fyra, helt OK.
Forutom ambassaden (gick fint) hann vi med Dusit Zoo, Samut Prakans krokodiler och till sist Si-Am Park som ungarna naturligtvis alskade. Massor med attraktioner for stora och sma. Sa jag vet inte vilket som ar bast, detta eller Dream World. ???
Och det blev en massa shopping forstas, det rackte med att ga utanfor hotellet som ligger i Pratunam-omradet. Sa det gick allt en del pengar, men det var det vart. Bara att se ungarna under starten med Thai fran Udon Thani var vart alltihopa, det var forsta gangen de flog. :D

Berralund :wai:

Ja, så var man då hemma i kylan igen efter den härliga tiden i Thailand. Kan inte påstå att vi njuter precis. Men det är den bistra verkligheten - man måste tjäna pengar för att kunna åka tillbaka igen.

Jag skall nu försöka ta mig samman och försöka få till lite bilder (får bli en annan dag). Har ingen aning om hur man gör - kanske någon vänlig själ kan berätta. Man är ju nästan ett fossil när det gäller finesser med datorer. ???

Berralund :wai:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp