Äntligen fredag

Jobbar vidare och över helgen.:eek:
Fakturor ska ut efter helgen och betala själv fakturor.
Vi får allt betalt i USD så får man vara noga när batten blir starkare:cool:
Men det ska inte vara några problem.
Det går upp och ner;)
Har bara ätit frukost och nu en liten banan till lunch.
Får belöna mig med en stek ikväll kanske.:p:p

Femte fredagen denna vecka.....

20190111_165309.jpg

Helt rätt! Jag tog mig ett glas rött. Satt som en pungspark :)
Pungsparken är ju inget vidare:thumbsdown: 555:laugh: men jag vet att vi har förtjänat njutningen som kommer. Ha en trevlig helg @Nam Falang och alla andra här på TS:) som kan njuta just nu, eller i morgon. Annars får ni väl ta igen det en annan dag.;)
Min tjej som är sportgalen som jag, ska se Sverige spöa skiten ur Egypten lite senare ikväll, det är handbollsvm som börjar för er som inte visste.o_O:D:)

Pungsparken är ju inget vidare:thumbsdown: 555:laugh: men jag vet att vi har förtjänat njutningen som kommer. Ha en trevlig helg @Nam Falang och alla andra här på TS:) som kan njuta just nu, eller i morgon. Annars får ni väl ta igen det en annan dag.;)
Min tjej som är sportgalen som jag, ska se Sverige spöa skiten ur Egypten lite senare ikväll, det är handbollsvm som börjar för er som inte visste.o_O:D:)

Handboll? Är det den där stora tunga kulan som någon borrat hål i?

Mars månad som ger 5 Fredagar, denna den första Fredagen har jag jobbat som vanligt, körde sen till en Thaiaffär tillsammans med dottern och hennes kompis för div inköp, mitt ex va med ska tilläggas, passade på att besöka den gröna skylten, köpte en flaska rött, samt några öl. Kom hem efter lossat lasten ringer älsklingen och är ledsen för hon missat bussen hem, nästa går 1 tim senare med en körtid på 45 min hit. Jag slänger mig in i bilen kör till resecentrum på 15 min och hem igen, en mycket glad kvinna kom hem efter väl utfört jobb av mannen som trivs i hennes sällskap.
Så det kommer bli en skön Fredag,:angel::cool:, som vanligt, fast kanske lite annorlunda därför jag köpte 2 flaskor singha.;):eek:

Tillbaka
Topp