Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Synd bara att dessa 2 dagar flyger iväg. Skulle jobba 2 , ledig 5 Isen har lagt sig nu, men än är den inte säker, så något fiske blir det inte denna helgen.
Japp då var det fredag igen. På måndag har det gått en vecka och vår testperiod och uppgradering till ett vassare webbpaket tar slut. Ta nu i lite extra i helgen. Gräv i bildarkiven och lägg ut bilder. Om inte för testningens skull så älskar vi bilder, främst från Thailand såklart men även andra bilder från medlemmars liv.
Nu kör vi! Glöm inte logga era upplevelser i uppdaterings tråden.
Japp då var det fredag igen. På måndag har det gått en vecka och vår testperiod och uppgradering till ett vassare webbpaket tar slut. Ta nu i lite extra i helgen. Gräv i bildarkiven och lägg ut bilder. Om inte för testningens skull så älskar vi bilder, främst från Thailand såklart men även andra bilder från medlemmars liv.
Nu kör vi! Glöm inte logga era upplevelser i uppdaterings tråden.
Så va det fredag igen vissa kör tacos, doctor Grill är lika inrutad som vanligt
I afton blir det kolgrillad oxfile med egengjorda strips på fast potatis.
Nu förbereder jag med en..........
Så va det fredag igen vissa kör tacos, doctor Grill är lika inrutad som vanligt
I afton blir det kolgrillad oxfile med egengjorda strips på fast potatis.
Nu förbereder jag med en..........
Jag har suttit och jobbat framför en skärm.
Låg på 100k plus idagslön och skulle lyssnat på mig själv när jag sålde av allt på toppen.
Men det som är problemet, jag hänger för lätt på.
Sa för 1 månad sen att kommer gå upp till 38-39k sen stupa till 28k-30k.
Mins att @magunnar skratta åt mig men jag fick rätt.
Sa förra veckan att det kommer smälla till den 29, det gjorde det idag.
Dock inte lika högt som jag trodde, jag trodde på 41k sen ner till 35k sen upp till 50k.
Men Amerikanska dygnet är inte slut än.
Nog kört, utveclingen som det ser ut nu kommer Kineserna köra ner till stabilt 30-32k igen.
Idag gick den upp på Musk och jag borde börja lyssna på mig själv
Krypto är ju känsla och jag går efter känsla när skulle jag....
Är ju i plus men ville ha mer plus.
Det är faktiskt roligare och vara decks chef ombord som överstyrman och bossa samt sammarbeta med folk än det här.
Men jag vill inte åka på jobb innan jag är säker på att jag får se min familj och umgås varannan månad.
Äntligen fredag, pensionen närmar sig med stormsteg
Blir halvdag på jobbet idag (som alla dagar) skall spela golftävling i em, vädret ser gynnsamt ut för en bra runda
En vecka kvar till semester, är ju spontan och impulsiv av mig. Så börjat fundera på bilsemester till Kroatien via alperna och Italien. Inget planerat, bara dra iväg
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.