Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Äntligen hemma igen. Intervjun gick bra så med lite tur kan jag gå ner i lön och upp i arbetstid! Om fler siktade på det hade Magdalena Andersson sovit bättre om nätterna
Solat, badat, tvättat bilen, terassen om vart annat, ska bege mig till gymmet om en stund, tveksamt om det är öppet men inte så långt. Ikväll blir det nog samkväm på sportbaren med medhavd dryck då dom inte får sälja mer än groggvirket idag.
Säljförbud, ej dryckes förbud...
I kväll blir det god mat med alkoholhaltig röd dricka. Vi har gjort detta sedan länge på fredag kvällen, då arbetsveckan är slut. Nu fortsätter vi firandet som pensionärer och njuter av livet.
I kväll blir det god mat med alkoholhaltig röd dricka. Vi har gjort detta sedan länge på fredag kvällen, då arbetsveckan är slut. Nu fortsätter vi firandet som pensionärer och njuter av livet.
Packat från drygt halv 11 till nu 17.30 och har kommit rätt långt bara ca 4.5 meter kvar.
Folk verkar flytta till thailand mer o mer, aldrig förr har jag haft så många enskilda uppdrag på en o samma månad.
Gick in på ica i hembyn och köpte ett par redbull och bara sitter här på en stol och dricker o läser TS.. tycker jag gjort mig förtjänt av att inte göra ett skit mer idag
Äntligen fredag och ännu en arbetsvecka är över.
Ikväll ska jag baka en tårta som min mor ska få bjuda oss på i morgon när hon fyller år.
Jag har tagit upp kycklingfiléer som ligger i marinad nu, så sambon får sköta grillen när han kommer hem.
Vi ska snart äta dinner här på hotellet
Det blir nu stor steak för mig vad frugan vill får jag veta sen.
Har bokat bord på resturant CUT.
En av 60 eller 80 resturants här på hotellet
Så ser voran fredagskväll ut.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.