Äntligen fredag

Nä kanske inte öl, gillar inte öl, men en baccardi cola sitter ju aldrig fel, kanske följt av en smakrik irish coffee
Dricker du verkligen importerad baccardi?
Gillar själv rom men tycker den är alldeles för dyr här och inte så god att den är värd priset, sangsom funkar alldeles utmärkt och ibland capten morgan om man vill lyxa till det lite.
Mycket Thaisprit e ju kass men tycker just sangsom e helt ok och gilbeys om man vill ha vodka el gin.

Ojsan ojsan, importerad eller inte, den jag balar i mig på Bens Bar vet jag inte, smakar EXAKT som den hemma i alla fall.. Har inte tittat på flaskan... Men tar en grogg betalar kanske 90 baht och alla nöjda...

Gilbeys vodka och gin smakar helt OK fullt drickbart.... Men så fattig så jag dricker thai-sprit den dagen hoppas jag aldrig kommer, då flyttar jag hellre hem till Sverige igen, usch att ens tänka på flytta hem får en att må illa, ja lika illa som man mår om man dricker thaisprit... Sorry Nmax inget illa ment smaken är som baken, och don efter person antar jag. Men Sang Som sawatdee khrap för min del..

Ojsan ojsan, importerad eller inte, den jag balar i mig på Bens Bar vet jag inte, smakar EXAKT som den hemma i alla fall.. Har inte tittat på flaskan... Men tar en grogg betalar kanske 90 baht och alla nöjda...

Gilbeys vodka och gin smakar helt OK fullt drickbart.... Men så fattig så jag dricker thai-sprit den dagen hoppas jag aldrig kommer, då flyttar jag hellre hem till Sverige igen, usch att ens tänka på flytta hem får en att må illa, ja lika illa som man mår om man dricker thaisprit... Sorry Nmax inget illa ment smaken är som baken, och don efter person antar jag. Men Sang Som sawatdee khrap för min del..
Ja nu väljer ju jag varken mat eller dricka efter vad plånboken tål utan efter smak och vad jag anser är prisvärt, kan lägga en bra slant om jag anser att det är valuta för pengen. Men just baccardi har jag aldrig gillat, dock är 90 baht inte så mycke om dom inte snålar. När jag köper färdigblandad grogg blir det oftast LIIT, dom gör en grymt bra här för 99 baht, boink på 2 st..

Då är det ju oxfile buffe varje Lördag och bra sådan med ;)

Tog en liten bild från lördagsmaten från en rosthög på Nordsjön.
Godkänt var det väl, men det finns en hel del installationer som har väldigt mycket bättre tillagad mat och högre kvalitet på produkterna.

2CF8A66C-5F4F-4551-9F3B-E1EA9803EFFC.jpeg

Är du på en rigg? Då märks väl inte skitvädret särskilt mycket. Det lär ju blåsa rejält på en del ställen.

Kom i land på Onsdag.
Om det märks är mest beroende på vilken typ av rigg det är. Men det kan svaja rätt "rejält" om man har lugaren högt uppe.
Lite mer "onaturligt" svajande och skakande än på en båt. Skulle gissa att känslan är som en lätt jordbävning

Tillbaka
Topp