Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Alltid bra att veta när man väl är i koratäter nästan bara thaimat när jag besöker Th, men ibland är det gott med nått annat
Så ser det inte speciellt konstigt att informera sig
Alltid bra att veta när man väl är i koratäter nästan bara thaimat när jag besöker Th, men ibland är det gott med nått annat
Så ser det inte speciellt konstigt att informera sig
Ja tänkte mest att är man här på korta semesterturer hinner man bli så sugen på pizza att man går ut och blir besviken istället för att vänta tills man kommer till Sverige och får sig en äkta Svensk pizza
Om det krisar får du ta pizza company dom duger i kris
Ja den är nog flottare än restaurangen jag rekomendera, där kan personalen inte ens Engelska pratar bara Italienska så man får peka och är ett oskyltat hål i väggen och bara öppet kvällstid i en mörk gränd så inte turisterna hittar dit
Soien jag skrev i inlägget tidigare gå hela vägen in till återvändsgränden så ligger det ett litet hål i väggen på höger sida, för mig det bara är öppet kvällstid.
Kan ju vara nedlagt med, har inte varit där sen 2014, mycket har ju skett sen dess.
Soien jag skrev i inlägget tidigare gå hela vägen in till återvändsgränden så ligger det ett litet hål i väggen på höger sida, för mig det bara är öppet kvällstid.
Kan ju vara nedlagt med, har inte varit där sen 2014, mycket har ju skett sen dess.
Ja tänkte mest att är man här på korta semesterturer hinner man bli så sugen på pizza att man går ut och blir besviken istället för att vänta tills man kommer till Sverige och får sig en äkta Svensk pizza
Om det krisar får du ta pizza company dom duger i kris
Idag är det Lördag och oxfile buffe igen, nu är det bara 1 vecka och par dagar till hemgång, förhoppningsvis.
Första fredagen hemma börjar sonens höstlov.
Jag tror jag ska fläska på ordentligt här hemma.
Burgare på Max. Det är ju typ 500Thb när man har kört lite tillbehör till den.
Allt som är dyrare än snabbmakaroner är väl bara onödigt och lite förnämt på detta forum.
Man tror sig liksom tillhöra adeln bara för att man tar räksallad till varmkorven på Circle K
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.