Äntligen fredag

Alltid bra att veta när man väl är i korat;)äter nästan bara thaimat när jag besöker Th, men ibland är det gott med nått annat:)
Så ser det inte speciellt konstigt att informera sig:p
Ja tänkte mest att är man här på korta semesterturer hinner man bli så sugen på pizza att man går ut och blir besviken istället för att vänta tills man kommer till Sverige och får sig en äkta Svensk pizza ;)

Om det krisar får du ta pizza company dom duger i kris ;)

Ja den är nog flottare än restaurangen jag rekomendera, där kan personalen inte ens Engelska pratar bara Italienska så man får peka och är ett oskyltat hål i väggen och bara öppet kvällstid i en mörk gränd så inte turisterna hittar dit ;)

Nja. Den är inte särskilt flott. Normalt ställe, normalt prisläge. Är italienare som driver även den. Riktigt bra är den, speciellt pastan.

Stället du pratar om har jag hört talas om utan att lyckats hitta. Har du lite mer specificerad plats så jag kan prova den nästa gång.

Nja. Den är inte särskilt flott. Normalt ställe, normalt prisläge. Är italienare som driver även den. Riktigt bra är den, speciellt pastan.

Stället du pratar om har jag hört talas om utan att lyckats hitta. Har du lite mer specificerad plats så jag kan prova den nästa gång.
Soien jag skrev i inlägget tidigare gå hela vägen in till återvändsgränden så ligger det ett litet hål i väggen på höger sida, för mig det bara är öppet kvällstid.
Kan ju vara nedlagt med, har inte varit där sen 2014, mycket har ju skett sen dess.

Soien jag skrev i inlägget tidigare gå hela vägen in till återvändsgränden så ligger det ett litet hål i väggen på höger sida, för mig det bara är öppet kvällstid.
Kan ju vara nedlagt med, har inte varit där sen 2014, mycket har ju skett sen dess.

Hittade!!

La taverna del Passatore
420/134 Soi Buakhao, Muang Pattaya, Amphoe Bang Lamung, Chang Wat Chon Buri 20150, Thailand
+66 84 781 5651

Google Maps

Screenshot_20180929-082304_Maps.jpg

Screenshot_20180929-082315_Maps.jpg

Ja tänkte mest att är man här på korta semesterturer hinner man bli så sugen på pizza att man går ut och blir besviken istället för att vänta tills man kommer till Sverige och får sig en äkta Svensk pizza ;)

Om det krisar får du ta pizza company dom duger i kris ;)
Käkade fantastisk stenugns pizza på koh maak, blev chockad över den överraskningen på den lilla ön där allt stänger 20.00;)

• Haha
Reactions: sss
Du får köra rese å mattråd här med, skulle bli grymt uppskattad:)

Ne, här blir man bara beskylld för att vara Stockholmare eller rikemansborgare om man skulle visa någon bild när man njuter av livet...

Men kanske skulle jag lägga in en bild eller två på lite mat... så att du vet vad jag förväntar mig nästa helg när jag kommer hem....

Ne, här blir man bara beskylld för att vara Stockholmare eller rikemansborgare om man skulle visa någon bild när man njuter av livet...

Men kanske skulle jag lägga in en bild eller två på lite mat... så att du vet vad jag förväntar mig nästa helg när jag kommer hem....
Är du inte hemma? Uppfattade att du redan va hemma...

• Haha
Reactions: sss

Men lite bilder från vår budgetdate i onsdags kan du nog bjuda på; 30,000 Baht för en middag och lite dricka borde väl inte kunna uppröra någon här.

Jag tror jag ska fläska på ordentligt här hemma.
Burgare på Max. Det är ju typ 500Thb när man har kört lite tillbehör till den.
Allt som är dyrare än snabbmakaroner är väl bara onödigt och lite förnämt på detta forum.
Man tror sig liksom tillhöra adeln bara för att man tar räksallad till varmkorven på Circle K

Tillbaka
Topp