Appar

Kycklingen

Administratör
Forumpersonal
vad heter ikonen AppStore vid Androidtelefoner (samsung)?
Någon som vet, skälv har jag iPhone och kan inte hjälpa min thaiväninna

Hon vill ha Spotify och förstod inte vad jag menade med att ladda ner en app.
Kan man ladda ner Spotify i Thailand?

Jag försökte ladda ner, öppna konto och använda spotify i Thailand för några år sen men funkade inte ladda ner i Thailand då, this country does not support eller nåt sånt.
Dock funkar spotify som är nedladdad och konto öppnat på Svenskt abonemang i Thailand på Thailändskt internet farsan och dom brukar koppla upp sig på wifi här nere och använda sitt spotify.
Men var några år sen jag försökte installera det i Thailand så vet inte om det funkar att ladda ner och installera nu.

Ok, tack alla.
Hon får fortfarande köra på youtube då.
Hon tyckte vårt Spotify var bra, hon visste att fler svenskar hade det.

Ok, tack alla.
Hon får fortfarande köra på youtube då.
Hon tyckte vårt Spotify var bra, hon visste att fler svenskar hade det.

Spotify ska funka om man har premium. Men då behöver du betala från ett svenskt konto.
Sist jag var nere funka det bara ett tag sen märkte den av att jag försökte logga in utomlands trots att jag har premium.
Men när man googlar lite verkar det som att folk använder Spotify i Thailand problemfritt. Men som sagt, om man har ett konto som registrerat/betalas i Sverige.
Officiellt så tror jag inte Spotify finns i Thailand. Men kan säkert bli ändring på det.

Här är annars en artikel ang 3st tjänster som är tillgängliga i Thailand för att streama musik. Har personligen ingen erfarenhet av dom eller vet vad dom har för utbud i sitt bibliotek.
http://bk.asia-city.com/city-living/news/best-streaming-services-work-thailand

Spotify ska funka om man har premium. Men då behöver du betala från ett svenskt konto.
Sist jag var nere funka det bara ett tag sen märkte den av att jag försökte logga in utomlands trots att jag har premium.
Men när man googlar lite verkar det som att folk använder Spotify i Thailand problemfritt. Men som sagt, om man har ett konto som registrerat/betalas i Sverige.
Officiellt så tror jag inte Spotify finns i Thailand. Men kan säkert bli ändring på det.

Här är annars en artikel ang 3st tjänster som är tillgängliga i Thailand för att streama musik. Har personligen ingen erfarenhet av dom eller vet vad dom har för utbud i sitt bibliotek.
http://bk.asia-city.com/city-living/news/best-streaming-services-work-thailand
Jo Spotify Premium fungerade smärtfritt i Thailand, men man bör nog skapa kontot i Sverige och betala med svenskt kort.

Tillbaka
Topp