Mobiltelefon appar/ android

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
tyvärr endast eng thai progeamen använder standad fraser sök upp på engelska och programet visar/utalar på thai.

Iphone/ipad Speak thai
Android Learn thai

"rosen66 " sa:
tyvärr endast eng thai progeamen använder standad fraser sök upp på engelska och programet visar/utalar på thai.

Iphone/ipad Speak thai
Android Learn thai
Kollade dom, men vilken är från Eng till Tahi. Det finns ju ett flertal som översätter i text och ett fåtal som kan översätta tal.
Har du testat någon, dom kostar ju en liten peng

"Rolf " sa:
Kollade dom, men vilken är från Eng till Tahi. Det finns ju ett flertal som översätter i text och ett fåtal som kan översätta tal.
Har du testat någon, dom kostar ju en liten peng

frör iphone heter appen speak Thai och är gratis

för android Learn Thai och är gratis

Fördelen som ja ser de me ajfåån e juatt jailbreakar su den så har du ju en uppsjö av appar att hä ta hem gratis ;D

"ledarn " sa:
Har egentligen inget emot ajfån.... Men den har blivit så j.ä.k.l.a stekig...
Varenda liten unge ska ha en...

Den är för mig som en BMW ungefär... Bra som fanken, men vill inte ha en själv !!

Sant så sant ledaren

Jaha, här är det mobbing på högsta nivå..
Pfft....avundsjuka svensson-nissar ;)

/zMacen (med två BMW och två iPhone.)

Kan rekomendera några av apparna jag kör. För android så klart men kanske finns i appstore för aj-phone också.

Memolicious - Flashcards för att lära thai tecken. Inlärning genom repetitioner ända in i kaklet :) Blir lite som ett spel man vill slå sina rekord :)

50 Languages - Grym app med lektioner i thai. Funkar lika bra för frugan att köra thai - svenska. Betalade en 10a eller så för att få hela thai versionen.

Learn Thai - Bra ordbok med utal. Har mycket fraser för vardagligt tal, enkel för nybörjare.

Thai Flash - Flashcards med utal. Bra sätt få det att fastna :) Mest fokus på thai tecken.

Thai Learner - Ett komplett program med olika övningar för att lära sig thai.

Dessa tycker jag funkar bäst efter att ha provat flera olika program. L-Lingo som nämdes i början tycker jag också är bra men det kör jag som PC version. Men efter några timmar i det programmet tyckte jag inte jag hängde med då takten ökade ganska fort.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

M
Svar
27
Visningar
2 K
R
Svar
12
Visningar