Australien Darwin 2002-2003

Kycklingen

Administratör
Forumpersonal
Nu fortsätter jag min Asien tråd med lite bilder från Darwin i Australien.
Jag var där dec-02 till jan-03. Ett helt underbart ställe att ha semester på.
Vi hann med en massa dagsturer på olika sevärdigheter, bilderna kommer inte i rätt ordning, men ni får ta det som det blir.
Några av er har sett bilderna förrut, men kör på ändå.

Bild%20004.jpg

Bild%20005.jpg

Bild%20007.jpg

Bild%20008.jpg

Bild%20009.jpg

Bild%20012.jpg

Bild%20013.jpg

Bild%20014.jpg

Bilderna ovanför och dom som kommer här är från en båttur där dom lovade att det skulle finnas krokodiler, dom hade rätt. Men det kan ju bero på till viss del att krokodilerna blev matade. Men dom var ju fria att simma iväg om dom hade velat.

Bild%20017.jpg

Bild%20018.jpg

Bild%20019.jpg

Bild%20020.jpg

Bild%20021.jpg

Bild%20022.jpg

Bild%20023.jpg

Snyggt där kycklingen. Har varit i alla thailands grannländer förutom Vietnam, så det lär nog bli nästa avstickare

Vackert kycklingen. Jag känner igen en och annan bild från Darwin, var där 2006. For iväg med Adventure Tours till Litchfield och Kakadu parkerna, fantastiska naturupplevelser och scenerier. Jag har tyvärr inga bilder, det var film som gällde istället.

En stor, varm karma kommer!! :wai:

"Berralund " sa:
Vackert kycklingen. Jag känner igen en och annan bild från Darwin, var där 2006. For iväg med Adventure Tours till Litchfield och Kakadu parkerna, fantastiska naturupplevelser och scenerier. Jag har tyvärr inga bilder, det var film som gällde istället.

En stor, varm karma kommer!! :wai:

Tack. :wai:
Jag kom faktiskt inte ihåg vad ställena hette som jag besökte så tack för att du skrev namnen på dom.

"b-tung " sa:
Snyggt där kycklingen. Har varit i alla thailands grannländer förutom Vietnam, så det lär nog bli nästa avstickare

Tack :wai:
Mina Vietnam bilder är ju gamla, men jag vet nån annan på detta forumet som var där för ca 1 år sen, kanske han vill lägga in lite nya bilder till oss.

Tillbaka
Topp