Avliden

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Lawman

Nykomling
Då har Den berömda Rolf Söderbom mer känd som Thaikonsult
avlidit 2024-04-04 enligt senaste undersökningar

Jag har ett pågående ärende på KFM som ska förhoppningsvis ge mig mina pengar tillbaka från hans dödsbo
Så ni som har skickat han pengar till Banknorwegian får skynda på att få tillbaka era pengar
Från en säkert suverän förhandlare till sina sista dagar som bedragare
 
Då har Den berömda Rolf Söderbom mer känd som Thaikonsult
avlidit 2024-04-04 enligt senaste undersökningar

Jag har ett pågående ärende på KFM som ska förhoppningsvis ge mig mina pengar tillbaka från hans dödsbo
Så ni som har skickat han pengar till Banknorwegian får skynda på att få tillbaka era pengar
Från en säkert suverän förhandlare till sina sista dagar som bedragare
Väldigt sorgligt. Jag har också ett ärende som pågår. Finns det någon möjlighet att kontakta dig via PM på detta forum?
 
Uppe till höger hittar du ett kuvert. Klicka där så kan du starta en konversation med vem du vill.
Tack, men jag hittar inte. Detta är vad jag ser där:


1.png


Om jag klickar på "Visa allt" får jag denna sida:

2.png


Jag är troligen obegåvad som inte hittar :D
 
Dom första fem inläggen som ny medlem måste granskas av oss i forumledningen och godkännas innan dom publiceras. Nu har du 5 godkända inlägg, prova igen. Det kan vara orsaken.

Anledningen till att vi har det så är att vi vill undvika spam och automatiskt genererad reklam.
 
Då har Den berömda Rolf Söderbom mer känd som Thaikonsult
avlidit 2024-04-04 enligt senaste undersökningar

Jag har ett pågående ärende på KFM som ska förhoppningsvis ge mig mina pengar tillbaka från hans dödsbo
Så ni som har skickat han pengar till Banknorwegian får skynda på att få tillbaka era pengar
Från en säkert suverän förhandlare till sina sista dagar som bedragare
Bedragare var han redan för 20 år sedan.
 
då lär det väl finnas en eller flera domar? källa på den....
Jag gjorde polisanmälan. Men Polisen var redan då underbemannad/lat. Men lovade ändå att bevaka ärendet, vad det kunde vara värt? Men du är väl jurist? Och kan väl lätt gräva fram domar om den personen? Enligt uppgifter från andra fanns det en hel del. Jag vet inte, jag tröttnade när Polisen inte visade större intresse.
 
Jag gjorde polisanmälan. Men Polisen var redan då underbemannad/lat. Men lovade ändå att bevaka ärendet, vad det kunde vara värt? Men du är väl jurist? Och kan väl lätt gräva fram domar om den personen? Enligt uppgifter från andra fanns det en hel del. Jag vet inte, jag tröttnade när Polisen inte visade större intresse.
Det går lätt att få fram domar om bedragare som inte vet något om visum och bara vill ha in pengar.

Det lättaste är att använda någon av internet tjänsterna, Ratsit Mr Koll etc.

Ett telefonsamtal till kronofogden ger en hint också och är gratis.
 
Jag gjorde polisanmälan. Men Polisen var redan då underbemannad/lat. Men lovade ändå att bevaka ärendet, vad det kunde vara värt? Men du är väl jurist? Och kan väl lätt gräva fram domar om den personen? Enligt uppgifter från andra fanns det en hel del. Jag vet inte, jag tröttnade när Polisen inte visade större intresse.
Han är väl vill ge sken av jurist, lika mycket jurist som jag är kirurg.
 
Tycker ni det är passande att diskutera en avliden person som inte kan svara för sig?

Hursomhelst så fixade han allt åt en kompis till full belåtenhet för några år sedan. Allt gick smidigt tydligen. R I P Rolf.
Ja jag ser nu att blev lite missuppfattat då jag drog det från annan tråd, var Ubon jag menade, den avlidne har jag inget att säga om och skyller på alkoholen att mitt inlägg hamna lite fel.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 
 
Tillbaka
Topp