A
ano
Gäst
Slimming coffe. En bluff-produkt som finns i flera sorter och riktar sig till Thailändska kvinnor. Kanske finns här i västerlandet också, men jag själv har inte sett det förut. Antar att det i teorin är möjligt att det finns något i det som kan öka ämnesomsättningen en smula, men knappast tillräckligt för att ha någon större effekt.
I vilket fall som helst kan det inte kompensera en Budapeststubbe som flickvännen tycks tro. ;D
Klagar på att hon gått upp i vikt sedan hon kom till Sverige, men ser inte riktigt sambandet mellan det som hamnar i magen och vad vågen förtäljer. Lite kaffe kan nog inte råda bot på detta... Själv har jag under samma period gått ner i vikt, utan hjälp av något magiskt kaffe.
Någon annan som stött på detta kaffe-blask?
I vilket fall som helst kan det inte kompensera en Budapeststubbe som flickvännen tycks tro. ;D
Klagar på att hon gått upp i vikt sedan hon kom till Sverige, men ser inte riktigt sambandet mellan det som hamnar i magen och vad vågen förtäljer. Lite kaffe kan nog inte råda bot på detta... Själv har jag under samma period gått ner i vikt, utan hjälp av något magiskt kaffe.
Någon annan som stött på detta kaffe-blask?