Belarus i Bueng kan

Alla klara testet, en ville vända men med lite pepp talk ordnade sig. Finns flera ställen för meditation.

20231102_123128.jpg

20231102_122606.jpg

DSC02884.JPG

DSC02885.JPG

DSC02878.JPG

DSC02879.JPG

DSC02882.JPG

DSC02867.JPG

DSC02886.JPG

DSC02880.JPG

Sista klättringen lämna vi åt framtiden. Vete sjutton om man ska utmana ödet på dom spången som är byggda runt berget.
Idag åkte Fransmannen till Phuket för senare ta sig hem, han tackade för vårt välkomnande till Isaan och guidadande runt. Frågade om vi är i byn nästa år, oktober, han vill komma också. Så tanken är, vi träffas och kollar nya sevärdheter.

Kan kolla flera sevärdheter samma sväng, är i närområdet. Kanske Stefan i grann provinsen håller på med brödbak.
Jo för er bosatta där uppe, tänkte mest för oss som inte bor i Isaan så är det en bit.
Jag körde dit när vi bilade runt i Isaan och som sagt det tempelberget är klart sevärt och nåt jag rekomenderar med, helt klart värt par timmar i bilen.

Säkert en intressant tråd men "Belarus" är ett väldigt avstötande namn; varför vill man åberopa en neonazistisk stat i sitt namn?

Säkert en intressant tråd men "Belarus" är ett väldigt avstötande namn; varför vill man åberopa en neonazistisk stat i sitt namn?
Belarus var tidigare benämnt som Vitryssland. Kompisen ägde för ett antal år sen en traktor vid namn Belarus, en skönhet helt i gjutjärn, lite impat av det, gjutjärn är inte helt lätt att bearbeta. Det är inte namnet som förstör för mannen om inte mannen förstört själv namnet. Jag får ta mig en funderare över namnet

Tillbaka
Topp