Betale sin kone.

• Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 8711
  • Start datum Start datum

Berätta själv istället varför du och din kvinne är bättre än andra.

Vad har du på fötterna, egentligen?
Uppenbarligen är din kvinna så fantastisk, på vad?

/ SatanG
Det er jo enkelt å forstå det er bare det at du er en tanke treg. Forholdet er ikke basert på økonomi. Det kan kanskje være litt vanskelig for deg å forstå at en thai-kvinne bor sammen med en utlending uten betaling. Men det finnes faktisk normale thai-kvinner.

Det er jo enkelt å forstå det er bare det at du er en tanke treg. Forholdet er ikke basert på økonomi. Det kan kanskje være litt vanskelig for deg å forstå at en thai-kvinne bor sammen med en utlending uten betaling. Men det finnes faktisk normale thai-kvinner.

Fattade du inte vad jag skrev eller?
Vi har delad ekonomi, skiter i budgetar utan den som har närmast till plånboken betalar.
Du är ju dum på riktigt, jag har ju många gånger förklarat för dig att inte alla kvinnor är ute efter ens pengar. Det skrattar du åt och fortsätter låtsas att alla är ute efter våra pengar och hur dumma vi är.

Kom igen nu, ut med picken och berätta hur förbannat fantastisk du och din kvinna är. White Trash med framtiden bakom sig låter det som för inga som helst svar kan du ge men begär det från andra.
Så nu har du mina svar, svara själv nu!

/ SatanG

Fattade du inte vad jag skrev eller?
Vi har delad ekonomi, skiter i budgetar utan den som har närmast till plånboken betalar.
Du är ju dum på riktigt, jag har ju många gånger förklarat för dig att inte alla kvinnor är ute efter ens pengar. Det skrattar du åt och fortsätter låtsas att alla är ute efter våra pengar och hur dumma vi är.

Kom igen nu, ut med picken och berätta hur förbannat fantastisk du och din kvinna är. White Trash med framtiden bakom sig låter det som för inga som helst svar kan du ge men begär det från andra.
Så nu har du mina svar, svara själv nu!

/ SatanG
Nå har jeg allerede svart på spørsmålet det er bare du som er treg til å oppfatte.

Det er ingen normal oppegående mann som betaler for at en kvinne skal bo sammen med han og tror at det er ekte kjærlighet uansett hvor i verden det er. Dersom man gjorde det i Sverige så hadde man trolig kommet på «Nyhetene» som en menneskehandler. Men dersom man er i Thailand så ser det ut til det går helt greit. Og da kan man stille seg spørsmålet hvorfor.

Senast redigerad av en moderator:
Nå har jeg allerede svart på spørsmålet det er bare du som er treg til å oppfatte.

Så du betalar ingenting men bor i Nakhon Nowhere i ett radhus du hyr av din kvinna.
Bara det låter som ett allt för högt pris för mig.
Du har alltså, enligt mig, blivit blåst.
20 år i Thailand och tror det bara är du som lärt dig något men har ändå inte fattat att det finns massvis med underbara självgående kvinnor i landet. Många har vi mött, bara du som tror ingen annan gjort det. Tills nu får man väl ändå hoppas.

/ SatanG

Så du betalar ingenting men bor i Nakhon Nowhere i ett radhus du hyr av din kvinna.
Bara det låter som ett allt för högt pris för mig.
Du har alltså, enligt mig, blivit blåst.
20 år i Thailand och tror det bara är du som lärt dig något men har ändå inte fattat att det finns massvis med underbara självgående kvinnor i landet. Många har vi mött, bara du som tror ingen annan gjort det. Tills nu får man väl ändå hoppas.

/ SatanG
Nå får du virkelig skjerpe deg. Les hva jeg skriver og slutt med dette bablet du kommer med her.

Tycker trådrubriken låter mansgrisaktig
Nå vet jeg ikke helt om du tenker på «dem» eller på meg, meg jeg er så visst ingen mannsgris. For det er jeg som gjør nesten alt husarbeidet så langt helsa holder. Og ikke forlanger jeg noe oppvartning heller. Og jeg respekterer min samboer som jeg respekterer meg selv.

Jeg har en god kamerat fra Norge som bor i Pattaya som betaler sin samboer 15 000 Baht/måned. I følge han så er det en helt vanlig praksis at utlendinger betaler sine koner/samboere "månedslønn" for å bo sammen med dem. Bakgrunnen for at han betaler henne en "månedslønn er at hun skal "ta vare på" han. Han fant denne kvinnen i en bar etter at, etter hans sigende, hadde prøvd 200 bardamer. Og denne kvinnen er , etter hans sigende, den eneste ordentlige bardamen i Pattaya. Jeg har kjent denne mannen i i over 20 år og jeg vet at han ikke er dum, men på tross av det så forstår han ikke at denne kvinnen fremdeles jobber i en bar. Forskjellen er bare det at han er den ensete kunden. Så mitt spårsmål gjennstår "Hvorfor".

Som sagt så är det din umgängeskrets som verkar lite udda.
Jag känner ingen som betalar någon lön till sin flickvän.

Jasså?
Finns det vanliga thai-kvinnor.
Jag tycker mest att du har sagt att så inte är fallet förutom för din del.
Jag har sagt att du borde byta umgängeskrets.

Nu bor jag förvisso i Sverige men jag har då aldrig hört talas om att någon betalar sin flickvän/fru för att stanna med honom. I så fall måste denne person vara en riktig ärkeknöl. Då vore det bättre för honom att leva som eremit.

Nu bor jag förvisso i Sverige men jag har då aldrig hört talas om att någon betalar sin flickvän/fru för att stanna med honom. I så fall måste denne person vara en riktig ärkeknöl. Då vore det bättre för honom att leva som eremit.
Ehh, jag ger min kära hustru mer pengar för att stanna hemma än det hon skulle tjäna på det lågavlönade jobb med jobb nästan alla dagar i månaden hon skulle kunna få. Om du då tycker att jag är en ärkeknöl så kan jag leva med det. Vad jag tycker om dig behåller jag för mig själv.

Ehh, jag ger min kära hustru mer pengar för att stanna hemma än det hon skulle tjäna på det lågavlönade jobb med jobb nästan alla dagar i månaden hon skulle kunna få. Om du då tycker att jag är en ärkeknöl så kan jag leva med det. Vad jag tycker om dig behåller jag för mig själv.
Det är naturligtvis en helt annan sak. Min hustru har aldrig tillåtits bli utnyttjad, det är en självklarhet. Jag tolkade frågeställningen som att specifikt betala för att damen skall stanna, en helt annan sak eller hur. Så du är absolut ingen ärkeknöl, tvärtom.

Nu bor jag förvisso i Sverige men jag har då aldrig hört talas om att någon betalar sin flickvän/fru för att stanna med honom. I så fall måste denne person vara en riktig ärkeknöl. Då vore det bättre för honom att leva som eremit
Problemet med den holdningen kan bli at hun ser på deg som en inntektskilde og ikke som en reell samlivspartner. Men «Ærkeknøl» trenger du nødvendigvis ikke å være.

Men hva med respekten for deg dersom du blir sett på som en inntektskilde? Og hvor setter du grensen for hvor mye du skal gi henne og eventuelt andre i hennes familie. Det finnes faktisk en forskjell på å være snill og det å være dum. Og ofte så forstår ikke thaiene og gir man dem en motorsykkel i dag så vil dem trolig komme å spørre etter en ny en «dagen etter» dersom man ikke passer seg for dem tror at alle utlendinger er en kopi ab Bill Gates.

Problemet med den holdningen kan bli at hun ser på deg som en inntektskilde og ikke som en reell samlivspartner. Men «Ærkeknøl» trenger du nødvendigvis ikke å være.

Men hva med respekten for deg dersom du blir sett på som en inntektskilde? Og hvor setter du grensen for hvor mye du skal gi henne og eventuelt andre i hennes familie. Det finnes faktisk en forskjell på å være snill og det å være dum. Og ofte så forstår ikke thaiene og gir man dem en motorsykkel i dag så vil dem trolig komme å spørre etter en ny en «dagen etter» dersom man ikke passer seg for dem tror at alle utlendinger er en kopi ab Bill Gates.
Min hustru, kone, sen 11 år tillbaka har för länge sen förstått att nån ny motorbike blir det inte varje dag. 555

Min hustru, kone, sen 11 år tillbaka har för länge sen förstått att nån ny motorbike blir det inte varje dag. 555
Det var ikke en beskrivelse av din kone en kvinne som jeg ikke kjenner eller har møtt. Det var en mer generell beskrivelse om som kunne skje dersom utlendingen ble litt vel uforsiktig med penger ovenfor sin kone i Thailand.

Tillbaka
Topp