Black Friday och Cyber Monday

A

Anonyma

Gäst
Nån som vet om dom har nån vettig Black Friday rea här?
Har inte funderat på det innan så inte kollat.
Men köpte en Mediapad M5 i Sverige förra året till dottern och det va riktigt bra pris då, vill köpa en till tjejen nu men dom kostar ju typ dubbelt här mot priset jag fick då.
Vetefasen om man vågar köpa på ebay el dyl, åker väl på en massa tull då istället.

Men köpte en Mediapad M5 i Sverige förra året till dottern och det va riktigt bra pris då, vill köpa en till tjejen nu men dom kostar ju typ dubbelt här mot priset jag fick då.
Vetefasen om man vågar köpa på ebay el dyl, åker väl på en massa tull då istället.
Förstår inte att ni finner all dyrare elektronik?
Går vi i olika affärer eller är det dyrare där?
5-6 år sen var ny elektronik så mycket dyrare men idag nej.
Jag kollar alltid pricerunner när jag köper och jämför dagens pris.
Reor är det ju titt som tätt, dom bästa reorna här i Pattaya brukar vara i Juli.
Men såg att central hade riktigt bra reor nu i 1 vecka om man kombinera 1 card och kreditkort.

Förstår inte att ni finner all dyrare elektronik?
Går vi i olika affärer eller är det dyrare där?
5-6 år sen var ny elektronik så mycket dyrare men idag nej.
Jag kollar alltid pricerunner när jag köper och jämför dagens pris.
Reor är det ju titt som tätt, dom bästa reorna här i Pattaya brukar vara i Juli.
Men såg att central hade riktigt bra reor nu i 1 vecka om man kombinera 1 card och kreditkort.
Jag jämför alltid med Prisjakt å Pricerunner och mobiler är bra pris i Thailand men typ där är det stopp. Ex Premium TV är mycket dyrare och premium Android plattor likaså, spec om man jämför med priserna man får på Black Friday.
Betalade 3333 sek för en Huawei Mediapad M5 Pro. kostar 17900 baht i butik här och på Lazada ca 15k.
Köper man dom billigaste modellerna skiljer det inte så mycket men dom vill jag inte ha.
Black Friday är nu på fredag.

Black Friday är väl inte.lika utbrett i Thailand. Ej heller cyber Monday. Dock hade de ju 11/11 för några veckor sen. Typ 11%.

Du har ingen bekant som ska ner snart och hälsa på som kan köpa och ta ner till dej+
Jag ska till HH men vet inte när just nu för min chef strular med den överenskomna ledigheten just nu.

Tukcom brukar köra par stora reor i Juli.
Butikerna på Central festival brukar med köra stora reor i Juli, upp till 70%.

Hörde på Thailändsk radio idag "wan ni black friday".
Men var om varuhusen i Bangkok, kanske inte kommit längre än dit?

Är det bara i mina kvarter det är 50 till 70% sale året runt. Fan, dom har haft rea så många år nu så skyltarna har slitits i sönder
Här i Pattaya är det inte året runt.
50-70% reorna körs i Juni-Juli på hela köpcenter.
Annars är det reor på specifika butiker och varor, men dom är ofta.
Som tvättmaskinen vi köpte nu.
I början av veckan fullpris.
På Lördag var det Samsung jubileum och 11.000 baht billigare.
Tukcom kör ett race med 2 dagars reor ofta en gång i Juni och en gång i Juli.
Central kör längre och större reor.

Tillbaka
Topp