Black Friday

 
A

Anonyma

Gäst
Ni har väl passat på idag.
Själv har jag köpt div julklappar och lite annat smått och gott, bra priser idag, ca 30% på det mesta, tom flygbiljetter är billigare idag. Butikerna här har inte hängt på så bra men Lazada har och där finns det mesta.
 
Nja... Funderar på att beställa en vinterjacka men inte orkat skicka en beställning än. Försökt komma på något att handla på black friday men kommer inte på något jag vill ha eller behöver :(
 
Ni har väl passat på idag.
Själv har jag köpt div julklappar och lite annat smått och gott, bra priser idag, ca 30% på det mesta, tom flygbiljetter är billigare idag. Butikerna här har inte hängt på så bra men Lazada har och där finns det mesta.
Som jag skrev i en annan tråd så besökte jag Dressmann idag. Inget fusk med priserna där så jag behöver inte vara byxlös. Köpte 3 par samt en skjorta med 30 procent rabatt. Så en bra affär idag!
 
Som jag skrev i en annan tråd så besökte jag Dressmann idag. Inget fusk med priserna där så jag behöver inte vara byxlös. Köpte 3 par samt en skjorta med 30 procent rabatt. Så en bra affär idag!

Tack för infon! Funderade faktiskt på att beställa en jacka från Dressman och om nu priserna verkligen är sänkta kanske jag kan lyxa till det över vintern med en jacka :)
 
Hej

Själva besökte jag och frugan Strömstad i ett annat ärende, men eftersom vi var på plats handlade vi lite annat vi behövde också till bra rabatter, allt ifrån 20% till 70% rabatter.

Köpte några smedbo tvålkoppar och annat till badrummet som kostade 299 kr för en 50-lapp styck.

Mvh isan lover
 
Kostar 5000B på Netonet, och 14000 i Pattaya. Valet var enkelt

15431357804401616489984369335792.jpg
 
 
 
Tillbaka
Topp