S
Skip
Gäst
Sicken tur att man har och år en 0 a då

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fyndigt att starta ännu en Corona trådSicken tur att man har och år en 0 a då![]()
![]()
![]()
![]()
Samma för mig och min fru, vi har blodgrupp 0+ båda två. Hoppas att teorin stämmer.Fyndigt att starta ännu en Corona trådmen stämmer infon ligger jag åxå bra till då med min blodgrupp är samma som din
![]()
Det är ju den vanligaste blodgruppen.Samma för mig och min fru, vi har blodgrupp 0+ båda två. Hoppas att teorin stämmer.
Nej inte i Sverige men väl i Thailand. Enligt Wikipedia är fördelningen så här mellan A och 0:Det är ju den vanligaste blodgruppen.
Hur är fördelningen Sverige/Thailand ang blodgruppNej inte i Sverige men väl i Thailand. Enligt Wikipedia är fördelningen så här mellan A och 0:
Sverige: A = 37%, 0 = 32%
Thailand: A = 16,9%, 0 = 40,8%
Den är ännu vanligare i Filippinerna, Sydamerika och Afrika.Nej inte i Sverige men väl i Thailand. Enligt Wikipedia är fördelningen så här mellan A och 0:
Sverige: A = 37%, 0 = 32%
Thailand: A = 16,9%, 0 = 40,8%
Du har den där fina och eftertraktade blodgruppen =)Jaha, vad säger man om AB RH negativ?
Tanken från min sida var att hålla sig på den medicinska biten , hoppas andra klarar det med , då klarar jag det galant , 38 % skall ha Oan av Sveriges , befolkning. Det förklarar en del o att Svart befolkning klarar detta sämre då de enligt vad man kan finna oftast inte har Blodgrupp o i samma utsträckning , Inte helelr folk i Medelhavsländer .. Det verkar ju ganska väl underbyggt från många länder , så också nu från Svenska forskare som snart kan visa en sammanställningFyndigt att starta ännu en Corona trådmen stämmer infon ligger jag åxå bra till då med min blodgrupp är samma som din
![]()
Kanon, att din fru har , Asiate rhar tydligen inte lika stor % av denna som vi Nordbor, detta gäller tydligen inte bara Corona utan alla infektionssjukdomar, dvs vi som har o skall klara oss bättre då vi har anrikroppar med de som ev skulle kunna smitta oss med annan blodgruppSamma för mig och min fru, vi har blodgrupp 0+ båda två. Hoppas att teorin stämmer.
Hur är fördelningen Sverige/Thailand ang blodgrupp
B
AB
Vet ej , skall kolla i kväll kanske , men jobbar som fn nu , och är astrött på kvällen , köra grästimmer 8 timmar i sluttningar är inget för gamla gubbarHur är fördelningen Sverige/Thailand ang blodgrupp
B
AB
Varsågod KycklingHur är fördelningen Sverige/Thailand ang blodgrupp
B
AB