Bombdåd i Oslo

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"PATCHAREE " sa:
Vad skall vi kalla det som sker i de tre provinserna av södra Thailand?

Har på tok för lite info om vad som egentligen händer där nere. Vad säger du själv? Och ni andra som är mer pålästa?

Det verkar inte finnas så många feminister här utom kycklingen som borde vara det, men vem vet. I alla fall vet vi att gärningsmanen inte var det i Oslo.

Feminist är nog det sista dom som känner mig skulle tycka att jag är.
Men kvinna är jag.
Jag har inte läst länken du la in, orkar inte läsa så mycket på engelska så därför vet jag inte vad du syftar på. Tyvärr kanske.

"Kycklingen " sa:
Feminist är nog det sista dom som känner mig skulle tycka att jag är.
Men kvinna är jag.
Jag har inte läst länken du la in, orkar inte läsa så mycket på engelska så därför vet jag inte vad du syftar på. Tyvärr kanske.
Ok. Läs och sen kan du svara, så kanske du förstår vad jaq syftar på, det är ingen brådska.

"PATCHAREE " sa:
Ok. Läs och sen kan du svara, så kanske du förstår vad jaq syftar på, det är ingen brådska.

Jag har läst en gång till och fattar inte vad detta har med feminism att göra ??? Visserligen är min engelska inte 100% men den duger.
Är det nåt jag missat i undertonen som författaren har eller??
Vad får han alla Schweizare ifrån, stämmer det att dom invaderat norra Thailand??

Den misstänkte mannen i Oslo har i alla fall en konstig kvinnosyn. Om hans en tycker att de är rödstrumpor eller batikhäxor det vet jag inte.

"PATCHAREE " sa:
Den misstänkte mannen i Oslo har i alla fall en konstig kvinnosyn. Om hans en tycker att de är rödstrumpor eller batikhäxor det vet jag inte.
Jo det är väl det minsta man kan klandra honom för. Dåren :mad:

Norges och Thailands blivande "PM" har gemensamma nämnare, att det som har skett, inte skall mötas med (???) utan med mer demokrati, och jag tror på det, och den som inte tycker likadant får väl protestera mot det jag säger. Om ingen protesterar eller håller med, då vet jag som alla vet, att svenskar har alltid varit neutrala i alla tider och det har vi inte förlorat på.
Leve Norges och Thailands Kungarike och Statsministern i Norge och den blivande i Thailand.
Jag hoppas på det lyckas och önskar välgång i deras arbete för alla våra barn och de som är kvar efter oss,och i alla länder som de kan påverka.

"PATCHAREE " sa:
Norges och Thailands blivande "PM" har gemensamma nämnare, att det som har skett, inte skall mötas med (???) utan med mer demokrati, och jag tror på det, och den som inte tycker likadant får väl protestera mot det jag säger. Om ingen protesterar eller håller med, då vet jag som alla vet, att svenskar har alltid varit neutrala i alla tider och det har vi inte förlorat på.
Leve Norges och Thailands Kungarike och Statsministern i Norge och den blivande i Thailand.
Jag hoppas på det lyckas och önskar välgång i deras arbete för alla våra barn och de som är kvar efter oss,och i alla länder som de kan kanske påverka för att göra en bättre värd. ( Inte som en fa(r)lang som köper ett hus i ett fattigt område) och förstår allt som en viss (N).
Ny blev det lite felm men det gör det samma, eller?

"PATCHAREE " sa:
Jag hoppas på det lyckas och önskar välgång i deras arbete för alla våra barn och de som är kvar efter oss,och i alla länder som de kan påverka.

Bra skrivet!! :thumbsup:

"PATCHAREE " sa:

Jo du har alldelses rätt där PATCHAREE, men Jingluck nä det tror jag är en miss ??? om du förstår vad jag menar!

Mvh Peter :wai:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp