Bombdåd i Bangkok.

 

Isan Lover

Forumveteran
Hej

En rad bombdåd inträffade i Bangkok nu på Fredag.

THREE INJURED AFTER BLASTS HIT 3 BANGKOK SPOTS
By Pravit Rojanaphruk, Senior Staff Writer
-
August 2, 2019 11:03 am

DSC_4143-696x464.jpg

lg.php

BANGKOK — Four explosions at three locations rocked Bangkok early Friday morning, causing three injuries as of press time.



Mvh isan lover
 
Säkert det första de åstadkommit i sitt liv. Troligtvis sura för deras slapphet och slöhet drivit deras systrar in i barlivet där de tvingats h_ra med malajer och falanger för att försörja familjen. Förhoppningsvis också det sista de åstadkommer, synd halshuggning och arkebusering avskaffades, kan man hoppas på att giftsprutan blir slutet för dessa idioter.
 
Nu är det viktigt att vi funderar över vad dessa unga män gått igenom? Vad de har upplevt? Vad samhället har gjort för att driva dessa stackare över gränsen? Hur ser det ut med fritidsgårdar och fotbollsarenor i deras hemstad?
Helt rätt! Men det där är ju bara pk-undringar från din sida.
Själv tänker jag, kan puckona verkligen tycka att bomber är rätt sätt att få tillbaka sina "stulna" områden.
Historien visar bara annorlunda, se bara ETA, IRA finns säkert fler.
 
Helt rätt! Men det där är ju bara pk-undringar från din sida.
Själv tänker jag, kan puckona verkligen tycka att bomber är rätt sätt att få tillbaka sina "stulna" områden.
Historien visar bara annorlunda, se bara ETA, IRA finns säkert fler.
Vad gäller IRA, ja då kan man väl lika gjärna lägga till England.
Bara att se den sanningsbaserade filmen om Michael collins,
Att ett land inom EU skall ha styranderätt över 4 andra länder i Europa idag 2019 är helt otroligt och att det tillåts att dom inte får självstyre från England även när dom begär det.
Dom är undertryckta den Engeslska krona och skall lyda under dom, helt sjukt, idag i Europa.
 
Vad gäller IRA, ja då kan man väl lika gjärna lägga till England.
Bara att se den sanningsbaserade filmen om Michael collins,
Att ett land inom EU skall ha styranderätt över 4 andra länder i Europa idag 2019 är helt otroligt och att det tillåts att dom inte får självstyre från England även när dom begär det.
Dom är undertryckta den Engeslska krona och skall lyda under dom, helt sjukt, idag i Europa.
Hade jag vart uppväxt där med hade jag med vart IRA, nu vill nya premiärminstern stänga gränserna igen på Irland, USA gick stenhårt ut i veckan på att det kommer betyda handelsembargo mot England, Irland hade större stöd än England från USA under den tiden, läs på!!
 
Har sagt det innan. Det finns bra, och det finns dåliga människor. Gäller bara att hålla sig undan, till den dagen det inte går. Och den dagen är kanske här allaredan om man får tro några här på TS. Ber om ursäkt. Har käkat för många pilsnerkorvar. 55556
 
Hade jag vart uppväxt där med hade jag med vart IRA, nu vill nya premiärminstern stänga gränserna igen på Irland, USA gick stenhårt ut i veckan på att det kommer betyda handelsembargo mot England, Irland hade större stöd än England från USA under den tiden, läs på!!
Ja du, jag tänkte bara att det inte bara är muslimer som är bombmän
, fattade du inte det?
 
Helt rätt! Men det där är ju bara pk-undringar från din sida.
Själv tänker jag, kan puckona verkligen tycka att bomber är rätt sätt att få tillbaka sina "stulna" områden.
Historien visar bara annorlunda, se bara ETA, IRA finns säkert fler.

Ja det lär inte bidra till en bättre situation. Förutom lite västerlänningar som tycker att det är romantiskt med inhemsk terrorism och David vs Goliath matchningar så är det nog inte så många som har några sympatier för terroristerna och det kommer att drabba oskyldiga civila som det alltid gör.
 
Ja det lär inte bidra till en bättre situation. Förutom lite västerlänningar som tycker att det är romantiskt med inhemsk terrorism och David vs Goliath matchningar så är det nog inte så många som har några sympatier för terroristerna och det kommer att drabba oskyldiga civila som det alltid gör.
Aah du förstod piken, gott så.....jag förstod oxå piken. Äh jag kör en Pepsi
 
Känns som det kommer komma nyheter om handfängslade ynglingar med lite hakskägg och trevliga mössor som packats som sardiner i minibussar i södra LOS. Om inte annat borde det det....
 
Det var tydligen militären som tog hand om de båda bombmännen och en har redan råkat dö...
Var läser du dom nyheterna?
I Bangkokpost står det att inga är gripna efter Fredagens dåd men man misstänker southern insurgent.

Däremot så greps 2 på Torsdagen men då hade inga bomber smällt.
 
 

Liknande trådar

A
Svar
37
Visningar
3 K
A
 
Tillbaka
Topp