B
BaBoo
Gäst
Kanske inte nedgång men kan väl inte bli så mycket högre nu..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har man inte trott det länge?Kanske inte nedgång men kan väl inte bli så mycket högre nu..
I pbs fall bor han ju i Thailand och hyr ut huset på bakgården ... oj menar baksidanProblemet är att om du säljer måste du ju bo någon annanstans och allt annat har ju oxå stigit.
I vilket fall ser jag boendet som konsumtion (om man inte har nån extra lägenhet i fastigheten som man hyr ut osv..).
Om man tar alla pengar man varje månad lagt på räntor och amotrteringar, tar alla pengar man lagt på renoveringar, på värmekostnader, trädgårdsredskap/trädgård osv.. och lagt alla dessa pengar i en aktiefond och under tiden bott i en billig hyresetta så hade du förmodligen varit snuskigt rik nu (på riktigt och inte genom ett värde på en fastighet som du ändå inte kan sälja om du vill bo någonstans)![]()
Ren spekulation, starta en tråd om hazardspel istället.
Miljöklassade ångorna.. vilka är det?Hej Baboo,
Läste du dom första raderna angående hur jag spekulerar?
Misstänkte det!!!!
Synd att du är medvetet ett troll för jag tror att du kan tillföra något vettigt om du bara ville! Men nu när du fortsätter att vara dryg så kan du njuta av dom miljöklassade ångorna!
Baboo, jobbigt att fastna med skägget i brevlådan?
Inga frågor ställda, inga svar givna och inget om bostads spekulerande!