Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Yes, påminde om Malena Ernmans. Efter den så blev det tråkigt igen. Den svenska misslyckades, inte alls som när han vann den svenska uttagningen.
Just nu Ungern och en urtrålig låt.
Yes, påminde om Malena Ernmans. Efter den så blev det tråkigt igen. Den svenska misslyckades, inte alls som när han vann den svenska uttagningen.
Just nu Ungern och en urtrålig låt.
Jag har ett förslag: Skifta kanal eller stäng av TV:n så slipper du lida. Jag har inte ens satt igång den. Har inte tittat på det eländet på minst 10 år. Våga Vägra Schlager!!! 8)
Jag har ett förslag: Skifta kanal eller stäng av TV:n så slipper du lida. Jag har inte ens satt igång den. Har inte tittat på det eländet på minst 10 år. Våga Vägra Schlager!!! 8)
Har du inte lärt dig något den senaste veckan?
En del hittar inte volym knappen på sin dator och jag och sir one ska plåga oss igenom melodifestivalen. Vare dig vi vill eller inte.
Har du inte lärt dig något den senaste veckan?
En del hittar inte volym knappen på sin dator och jag och sir one ska plåga oss igenom melodifestivalen. Vare dig vi vill eller inte.
Självklart gjorde han det, självplågare är sådana. Men han erkänner i alla fall att han ser eländet, alla vågar ju inte. Jobbet är en garanti för att jag inte tittade!
Kollar in reprisen just nu, grymt bra start på sändningen. Personligen så tycker jag att det verkar vara en grym produktion som jag misstänker att folk under 60 år tycker är jättebra.
Kollar in reprisen just nu, grymt bra start på sändningen. Personligen så tycker jag att det verkar vara en grym produktion som jag misstänker att folk under 60 år tycker är jättebra.
Mina grannar besåg eländet på plats till en kostnad av 1800:- per skalle.
Tänk att man vill betala så mycket för att lyssna på strupsjungande sångare/sångerskor. Knappt en enda av dem vet vad magstöd innebär för sångens kvalité. Merparten av dagens "artister" sjunger inte, dom skriker.
Ja, det var en fantastisk show och hade man varit på plats så hade man säkert trivts.
Men, det är inte min grej, jag är mer killen som ramlar in på ett jazzhak eller visställe.
Har vuxit upp med visor och kyrkomusik, även om jag är ateist.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.