Melodifestivalen 2025

Det är ju inte ditt fel att det blir sämre och sämre.
Om det skulle dyka upp något bra, så vinner dom ändå inte.
Jag har hört vinnaren när jag suttit i bilen och haft på radion. Jag förstår inte hur den kan gå hem. Väldigt intetsägande.
Kanske är showen som gör det. Med då kan man väl lika gärna hyra in ett gäng clowner och en trollkarl och någon som kör vevorgel (positiv) i bakgrunden.
Ja det var ett jäkla stroboskopiskt blixtrande som riskerar att vem som helst får ett epileptiskt anfall. Nä fy tusan!

Senast ändrad:
Nä jag menade i eget tycke. Jag skäms att jag tycker så. :monkey::oops:
Jag kommer ihåg när dom vann hela jävla eurovisionsschlagerfestivalen.
Jag och några vänner satt och tog några öl innan vi skulle gå på logdans, och tittade då samtidigt lite förstrött på tävlingen.
Alla vinstchanser var ju sedan länge avskrivna, vi hade skickat fel låt o.s.v.
Därför var förvåningen stor när de gick och vann alltihop.
När vi kom till logdansen och folk frågade om resultatet så trodde dom oss inte.

Dom skrattade åt oss och avfärdade det hela som flams och fyllesnack, men vi stod på oss.
Folk bad oss att tala sanning och inte stå där och ljuga.
Schlagerfestivalen var ju på den tiden allvarliga saker, det var inget att skämta om.
Vi valde till slut att hålla en låg profil för att inte åka på stryk.
Vi dansade vidare och hade vad jag mins en trevlig kväll.

Hej

Har hört vinnarlåten med Felicia och tror den har bra chans att ta hem Eurovision.

IMG_0049.webp

Mvh isan lover

Det hoppas jag verkligen inte att hon har, det är alldeles för dyrt att arrangera skiten. Framförallt säkerhetsmässigt.
Hej

Ja det är ju tyvärr en del i det här, men det skulle nog bli betydligt billigare säkerhetsmässigt om fler länder i krig och med trupper på andra länders territorium uteslöts på samma sätt som man gjorde i fallet med Ryssland.

Men jag tror att Felicias låt kan gå hem riktigt bra i dom delar av Europa där den här typen av musik är väldigt populär.

Mvh isan lover

Det hoppas jag verkligen inte att hon har, det är alldeles för dyrt att arrangera skiten. Framförallt säkerhetsmässigt.
Tror det är bra ur sysselsättningsperspektiv med ett arrangemang. Då får ju våra nyinflyttade frihetskämpar chansen att visa sina framfötter igen (nu när de slutat fira påsk....). Det måste vi ju kunna bjuda på, allt annat är ju blåbrunt. Lite egna traditioner från hemlandet, såsom att försöka mörda poliser med gatstenar, elda bilar och annat djävulskap kan de tillåtas (i integrationens namn).

Bara vi lägger skiten på Västkusten........:afro:

Hej

Ja det är ju tyvärr en del i det här, men det skulle nog bli betydligt billigare säkerhetsmässigt om fler länder i krig och med trupper på andra länders territorium uteslöts på samma sätt som man gjorde i fallet med Ryssland.

Men jag tror att Felicias låt kan gå hem riktigt bra i dom delar av Europa där den här typen av musik är väldigt populär.

Mvh isan lover
Det var ryska deltagare i OS i Milano,

Hej

Mvh isan lover

Då Ryssland inte är med (eller är dom) så vette fan om Russian-Disco anno 2003 går så där hemskt mycket hem i stugorna.

Liknande trådar

S
Svar
15
Visningar
1 K
Sir One
S

Tillbaka
Topp