Melodifestivalen 2018

Och nu rullar det igen på TV, dottern vill titta igen då hon inte orkade vara vaken hela programmet då hon blivit förkyld och hade ganska hög feber i går kväll...

hehe..., ja alltid retar det upp någon:D
20180209_212540.jpg

Förra veckan vann ju en kille härifrån, va faaa,,n har ni inga musiker uppe i götet områdat, och i skåne??? Men i det stora och hela så gillar jag ju all musik som kan ge mig och någon annan glädje, och det vet jag att ni också tycker

Sådär, då var andra chansen avklarad. Svensk final nästa vecka :).

Ikväll fick vi sällskap av sambons dotter och hennes pojkvän, dom hade nog inte räknat med att se på mello, men dom offrade sig för oss.

Tillhör åxå dom e hårdis, alltså hårdrockare sedan 1967 typ,,,Jimi ni vet! Men har brukat kolla på X-factor som går i olika länder tex i Ukraina där det finns en rödhårig tjej som heter Julia, hon sjunger Queens The show must go on så att brallorna flyger av en, kolla henne på Tuben! Sedan följer jag med X-factor från England och där sjöng en tjej från Finland Sias låt Chandaler så domarna sket på sig. Hon heter Saara Alto och skall nu tydligen sjunga Finlands låt som heter Monster, den är skriven av två svenskar och en engelsman så det borde va kvalitet på låten, bara å dra igång den på tuben så får ni säga bu eller bä. Jag tycker den e shysst i alla fall. Kanske för att jag gillar en tjej som kämpat för att nå toppen!

Tillhör åxå dom e hårdis, alltså hårdrockare sedan 1967 typ,,,Jimi ni vet! Men har brukat kolla på X-factor som går i olika länder tex i Ukraina där det finns en rödhårig tjej som heter Julia, hon sjunger Queens The show must go on så att brallorna flyger av en, kolla henne på Tuben! Sedan följer jag med X-factor från England och där sjöng en tjej från Finland Sias låt Chandaler så domarna sket på sig. Hon heter Saara Alto och skall nu tydligen sjunga Finlands låt som heter Monster, den är skriven av två svenskar och en engelsman så det borde va kvalitet på låten, bara å dra igång den på tuben så får ni säga bu eller bä. Jag tycker den e shysst i alla fall. Kanske för att jag gillar en tjej som kämpat för att nå toppen!
Kanske kvalitet på den finska låten men inte på programmet överhuvudtaget. o_O o_O o_O

Liknande trådar

S
Svar
15
Visningar
1 K
Sir One
S
A
Svar
142
Visningar