Bråka om ingenting

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Tänkte starta en tråd dit alla bråk utspårningar i andra trådar kan flyttas så att vi kan samla all skitprat på ett ställe och slippa dom i andra tråder..

//Peo

PS! Ni kommer att märka vilka barnsliga bråk jag tycker borde ligga här.

Ja här kan ni husera som bara skriver skit och olika påhopp, japp ni vet vilka ni är :nod:

"Kycklingen " sa:
Sorry P-O det visste jag ju om jag bara hade tänkt efter.
V. 30 Västervik :thumbsup:

Det är veckan då vi försöker tömma systembolaget i Västervik.. ;D
Tror inte vi lyckas dock, dom är alldeles för förberedda på vårt intåg..

Är ni många som åker? Härifrån är det rätt många, jag börjar ju jobba den veckan så jag får se om jag kan börja med semesterdagar efter semestern.

"Kycklingen " sa:
Är ni många som åker? Härifrån är det rätt många, jag börjar ju jobba den veckan så jag får se om jag kan börja med semesterdagar efter semestern.

Vi är två som åker från Strömstad, en åker från Uddevalla, jag och frun från Ulricehamn, Förhoppningsvis en kompis som kommer från Trondheim och mellanlandar hos mig. Några från Örebro med omnejd och några från Fjollträsk med omnejd. Totalt brukar vi bli ung 30 st.
Vi har förhandsbokad camping på samma plats varje år..

"Kycklingen " sa:
Låter roligt :) detta blev ju en snäll tråd istället för onödiga bråk. :angel:

Vi får väl få en moderator till att radera alla snälla inlägg då, så att tråden lever upp till sitt namn.. :upanddown:

Jo, men då lär han få radera, det är ju bara du och jag som skriver och vi är ju så snälla.

"Kycklingen " sa:
Jo, men då lär han få radera, det är ju bara du och jag som skriver och vi är ju så snälla.

Ja, det är inte lätt att låtsas vara elak... Men får väl ta fram stället, hjälmen och handskarna, då ser man (nästan) hård ut... ;D

Har ingen bild på mig i korrekt klädsel, så jag skickar med en bild på en kompis i stället (till höger, han som kommer från Uddevalla)..

Visa bilaga 8063

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp