Tack, det samma tycker jag om dej. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"Birger LKPG " sa:Vad är detta för [¤#@@¤%] skit tråd![]()
"Berralund " sa:Mycket bra svar där Gaz!![]()
."Gazton " sa:
"L200 " sa:Per Olav denna hoj vore vell kul att ha 8)
"Per Olav " sa:Jaha, så gubben får inte välja??![]()
"Kycklingen " sa:Jag flyttar över det sista inlägget i denna tråden P-O. Så kan vi fortsätta att tjata här.
Nä, det skulle jag aldrig klara av, jag är alldeles för svartsjuk för nåt sånt.
"Berralund " sa:Ingen fara för min del, jag skojade med er. Ordet är ju fritt.var ju med!
"Kycklingen " sa:Jag flyttar över det sista inlägget i denna tråden P-O. Så kan vi fortsätta att tjata här.
Nä, det skulle jag aldrig klara av, jag är alldeles för svartsjuk för nåt sånt.
"Per Olav " sa:Bra att du flyttade tråden, Kycklingen. Tänkte på att vi hade hamnat "lite" offtopic i bildtråden..
Svartsjuk orkar jag inte vara. Litar på min livskamrat tills motsatsen är bevisad.
"Kycklingen " sa:Jag litar på min partner också, men jag skulle aldrig tillåta att vi skulle vara 3.
"Per Olav " sa:Det är ju två olika saker..
Tror inte min fru skulle tillåta det heller, hon blir ju svartsjuk när man pratar med en annan tjej/kvinna..
(Något jag tror de allra flesta med thai fruar känner igen..)
Ja, för någon dag sedan hade "min" fått för sig att jag redan är gift och har barn, bara för att hon hade haft en mardröm om det, när hon somnade mitt på dagen. Innan hon somnade var jag "tee rak""Berralund " sa:Absolut! En gång hade hon drömt om att jag var ihop med några andra kvinnor och var sur på mig hela dagen efter. Bara en dröm och ändå svartsjuk....![]()
"matteisurin " sa:För att sätta en lite ny prägel på den här tråden, vill jag ta upp att nu är det mycket tjafs på några andra trådar som inte har ett dugg med ämnet att göra, undrar därför om inte dom som känner sig träffade ?! skulle kunna börja att tjafsa på den här tråden istället. Den har ju i alla fall ett fasiken så mycket mer passande namn "Bråka om ingenting " ???
"Per Olav " sa:Det var det som var meningen med tråden från första början, men den urartade och blev snäll och trevlig i stället...
Misstänker ju att du syftar till bland annat mig när det gäller tjafs i andra trådar, och till det vill jag säga att du nästan behöver känna hela historien innan du kan förstå bakgrunden.
"Per Olav " sa:Det var det som var meningen med tråden från första början, men den urartade och blev snäll och trevlig i stället...
Med sådana trevliga samtalsämnen som dök upp så kunde vi ju inte annat än att vara snälla och trevliga mot varandra.
Men denna tråden kan vi väl ha som vi känner för, vi gör den till vad den blir.![]()