A
Anonym
Gäst
Ok, det är härmed bestämt att denna i denna tråd tillåts allt tjafs... 8)
Samt att det tillåts vara trevlig med då förstås.. ;D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"Per Olav " sa:Ok, det är härmed bestämt att denna i denna tråd tillåts allt tjafs... 8)
"Byscha " sa:Så då kan jag påstå att norrmän är lite knäppa men att du verkar trevlig!
Då småtjafsade jag lite och var trevlig i en och samma mening![]()
"Per Olav " sa:Både trådskapare och forumvärd tillåter tjafs i denna tråd, men glöm inte forumreglerna i alla fall https://thaisnack.se/posts/587/
"Berralund " sa:Du är klok som vanligt P O. Naturligtvis skall forumreglerna respekteras, inget nedvärderande etc tillåts. Vi skall ha en god stämning!![]()
"Berralund " sa:Du är klok som vanligt P O. Naturligtvis skall forumreglerna respekteras, inget nedvärderande etc tillåts. Vi skall ha en god stämning!![]()
"glimten66 " sa:så såg de fan inte ut för ett par dagar sedan igen......
"Per Olav " sa:Om du tänker på att jag blev förbannad på en annan forum-medlem, så är det alldeles korrekt glimten.
Men det är konstigt att du endast klankar på mina inlägg?
"Kycklingen " sa:Kladdkaka med grädde och en mugg kaffe på det är inte dumt alls så här en måndag innan man ska lägga sej.![]()
"Kycklingen " sa:Du får lägga dej på fastande mage, biten som blev kvar ska jag ta i morgon.![]()
"Kycklingen " sa:Kladdkaka med grädde och en mugg kaffe på det är inte dumt alls så här en måndag innan man ska lägga sej.![]()
"legolas " sa:Varför då???? verkar ju som om tråden hamnat i en kladdkaka i stället för
bland flisor och skärv.
"Byscha " sa:Varför?
Jo det kan väll finnas många anledningar, men dock tror jag att det kan bero på att han vill bråka om ingenting...
"Byscha " sa:Varför?
Jo det kan väll finnas många anledningar, men dock tror jag att det kan bero på att han vill bråka om ingenting...