Thailand4Ever
Medlem
Helt seriöst jag fattar nada. Berätta vad du upplever.Om jag är störd 5555, skärp dig å sluta spela offer så fort någon tilltalar dig. Både du å jag vet precis vad det handlar om.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Helt seriöst jag fattar nada. Berätta vad du upplever.Om jag är störd 5555, skärp dig å sluta spela offer så fort någon tilltalar dig. Både du å jag vet precis vad det handlar om.
Vad jag upplever??är väl bara PDT som inte fattar vem du är.Helt seriöst jag fattar nada. Berätta vad du upplever.
Vad jag upplever??är väl bara PDT som inte fattar vem du är.
Då fattar jag nog inte själv men jag är. Är ju enkelt att ignorerar dig så slipper jag dig.Vad jag upplever??är väl bara PDT som inte fattar vem du är.
Arja Saijonmaa:Nej, jag vet inte, vem han är, och det har inte heller någon betydelse !
Jag relaterar till, vad han skriver, det räcker !
Jag vet inte heller, vem du är, annat än en man som skriver mycket om golf och oxfilé.......
Kanske borde lära familjen äta nyttigare bröd?
Berätta gärna vad för nyttig mat som du fick lära din familj att äta?
Menar du på allvar att din familj aldrig fått äta frallor?
Ja, å inte är jag rädd att visa vem jag är, trots att jag är barnsligNej, jag vet inte, vem han är, och det har inte heller någon betydelse !
Jag relaterar till, vad han skriver, det räcker !
Jag vet inte heller, vem du är, annat än en man som skriver mycket om golf och oxfilé.......
Jag hade en stalker en gång. Han var 100 gånger värre mot mig än vad Micke är mot dig.Du håller ju alltid på att hacka nästan så man tror att man fått en stalker.
Ignorera på du 5555Då fattar jag nog inte själv men jag är. Är ju enkelt att ignorerar dig så slipper jag dig.
Berätta gärna om du lyckas ignorera en forumvärd.Då fattar jag nog inte själv men jag är. Är ju enkelt att ignorerar dig så slipper jag dig.
Va det han som lyckades få hela forumet nedstänkt då han även stalkade förra admin?Jag hade en stalker en gång. Han var 100 gånger värre mot mig än vad Micke är mot dig.
Själv äter jag bara sånt jag tycker är gott så fullkornsbröd faller bort direkt.
Jag äter endast barkbröd av ekonomiska skäl. Ibland tillåter jag mig att doppa brödet i lite skämd mjölk för att "jazza" till anrättningen.Jag äter både sådant jag tycker är gott och sådant som bara uppfyller funktionen av att ge en mättnadskänsla.
För egen del så äter jag hellre någon typ av fullkornsbröd då vitt bröd oftast känns lite tomt.
Sedan så är det nog lite placeboeffekt. Det ser och känns nyttigare och man tycker sig bli lite mer mätt.
Jag äter endast barkbröd av ekonomiska skäl. Ibland tillåter jag mig att doppa brödet i lite skämd mjölk för att "jazza" till anrättningen.
Den kostcirkeln skulle få mig att behöva öka insulindos rejält. Men ökad fetma som konsekvens.Delar av min kostcirkel.
God morgon!
![]()
Typisk dag igår. Packar container 7 timmar och 3 timmar capoeira på kvällen.Den kostcirkeln skulle få mig att behöva öka insulindos rejält. Men ökad fetma som konsekvens.
Avundsjuk på de som kan äta sådant utan att få hälsoproblem. Jag kunde när jag var ung, men det var då det.