Audirs2
Forumveteran
Gott som fan! Gärna med sill och kokta ägg på!Man äter nått mörkt bröd på jul, det har man alltid fått höra att det är nyttigt. Vörtbröd tror jag det heter.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gott som fan! Gärna med sill och kokta ägg på!Man äter nått mörkt bröd på jul, det har man alltid fått höra att det är nyttigt. Vörtbröd tror jag det heter.
Då måste jag va en åsna, jobbar nästan jämt!Dagens homo sapiens är ju dessutom odugliga när det gäller tex... arbete, de flesta är allt för upptagna av annat, som tex tjata sig hesa på att jag är bättre, vet mest, ljuger som en häst snarkar,, och när man inte kommer längre... 555 Ja då håller man på Leksand.
Var det enkelt?Berätta gärna om du lyckas ignorera en forumvärd.
Naj, det skall vara julskinka och stark senap på vörtbrödetGott som fan! Gärna med sill och kokta ägg på!![]()
Dagen efter "julmat", det bästa som finns. Med eller utan senap, men en fet skivad julskinka på. Som Homer i The Simpsons "Arggghhh"Naj, det skall vara julskinka och stark senap på vörtbrödet![]()
Ja det var det, han försökte även ”hota” mig, men jag ”ignorerade” hotet, dumt av mig eller inte men det lär visa sig med tiden.Va det han som lyckades få hela forumet nedstänkt då han även stalkade förra admin?![]()
Ciabatta med salami och brieost är inte heller äckligtJag äter sällan bröd. Men baguetter och räkor slinker gärna ner.
Eller en SmålänningDå måste jag va en åsna, jobbar nästan jämt!![]()
Till dette må de vare enn glass champagne, akkurat!Ciabatta med salami och brieost är inte heller äckligt![]()
Nja, en finnlänning!Eller en Smålänning![]()
Ja! Och messmör, det är väl ändå höjden av vidrighet?Något jag har svårt för på mackan är Nutella. Lillpojken är stormförtjust i Nutella på mackan![]()
Ja det var det, han försökte även ”hota” mig, men jag ”ignorerade” hotet, dumt av mig eller inte men det lär visa sig med tiden.
Men det är bättre att ha fienden nära så man vet vad dom gör än långt bort 555.
Tur att både du och jag har sparat alltDu fick väl också hot mail av denna medlem om jag inte minns fel?
Kom ihåg detta eländet för något år sedan. Jag tyckte det var väldigt otrevligt då. Synd om detta eventuellt måste vakna igen.Ja det var det, han försökte även ”hota” mig, men jag ”ignorerade” hotet, dumt av mig eller inte men det lär visa sig med tiden.
Men det är bättre att ha fienden nära så man vet vad dom gör än långt bort 555.