Micke.T
Forumveteran
Det kommer aldrig hända krilleKom ihåg detta eländet för något år sedan. Jag tyckte det var väldigt otrevligt då. Synd om detta eventuellt måste vakna igen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det kommer aldrig hända krilleKom ihåg detta eländet för något år sedan. Jag tyckte det var väldigt otrevligt då. Synd om detta eventuellt måste vakna igen.
Ja det var det, han försökte även ”hota” mig, men jag ”ignorerade” hotet, dumt av mig eller inte men det lär visa sig med tiden.
Men det är bättre att ha fienden nära så man vet vad dom gör än långt bort 555.
Dagens homo sapiens är ju dessutom odugliga när det gäller tex... arbete, de flesta är allt för upptagna av annat, som tex tjata sig hesa på att jag är bättre, vet mest, ljuger som en häst snarkar,, och när man inte kommer längre... 555 Ja då håller man på Leksand.
Bröd är ju både nyttigt och gott
Skulle vara bra mot cancer med, börjar bli osäker =)
Det fick man höra som liten =)
5555 @Nam FalangNu känner jag mig träffad Krille ”Ja då håller man på Leksand”![]()
Är det inte så, att kokt potatis, som får svalna och sedan värms upp, inte alls påverkar "diabetesen" så samma sätt? Kolhydraterna får en helt annan struktur.
JaBeror på vilken dopp i grytan som menas![]()
Här är en snubbe till från Banjoland.Moran sitter alltid på höger sida i mina byssor. Här i Banjoland går man inte ut utan knivet. 555555
Här är en snubbe till från Banjoland.
Han har både kniv och sunt förnuft.
![]()
hahaSund inställning till torrt bröd, hårt bröd och flytande bröd.
![]()
Då känner du kanske henne också?Åh ser ut som min granne![]()
Otrevligt svar enligt migKanske borde lära familjen äta nyttigare bröd?
Soppa ok, vitt bröd inte!Brod gick bra till dagens soppa i alla fall
![]()