Stavar man "obegåvad" med två o, och "ärthjärnor" med g, då undrar jag vem det är som verkligen är obegåvad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stavar man "obegåvad" med två o, och "ärthjärnor" med g, då undrar jag vem det är som verkligen är obegåvad.
Klanka ner? Förstår inte, ville bara att det skulle hållas en god ton här, det finns ju andra thaiforum där medlemmarna kastar glåpord hela tiden å kallar varann för idiot retard ja ännu värre låt dom hållas på det forumet men inte här , tillförde kanske inte så mycket nu heller men det kanske man inte behöver göra vid varje inläggOch vad exakt tillförde du denna denna tråd förrutom att klanka ner på oss andra?
Har tulpan bytt namn??Du kanske ska skriva kompletta rättstavade meningar med punkt och komma så att folk förstår. Du hade inte behövt fråga alls om du läst artikeln i tidningen och förstått den.
Tja jålvanter är det rätta ordet Chevrolet 1948 /Äland ,Sverige ,Thailand ha det gott alla på detta forumHär SKALL hållas en god ton, jag har oerhört svårt att förstå vad det ger för tillfredsställelse att kasta skit och glåpord efter andra. Är man sådan även i verkligheten så är man i mina ögon en tragisk figur. Att bära sig illa åt i skydd av anonymitet via ett nick är beklämmande och vi behöver sannerligen inte ta efter andra forum.![]()
tacksam för alla inlägg min fru vill. jag vill också att hon kommer till sverige och träffar min pappa 93 år innan han flyger iväg ni pratar så mycket annat så man kan undra om ni inte har druckit för mycket av det goda lingondrickat har ni bunkrat we goo out in the jungle and looking for it som min fru säger
Vilket jag aldrig påstått hellerEn del påstår ju att du är helnykterist![]()
Nja, gränsen är väl hårfin, men du har rätt ofta skrivit att du inte dricker.Vilket jag aldrig påstått heller![]()
Som månskensbonde?Nja, gränsen är väl hårfin, men du har rätt ofta skrivit att du inte dricker.
Vi säger väl småbrukare då...
Har du gått skola i Tavelsjö?
Man kan bifoga filer på forumet.
Tala gärna in dina frågor och försök posta dom som ljudfiler, så kanske vi förstår.
Vart har Tavelsjö-odjuret tagit vägen?
Har han bytt från dunk till tankbil?