Sverige har tapt hver gang dei har spilt mot Norge det sista året ,Nå vil dei prova å vinna mot storebroren .Vem bryr sig hur det går i en träningsmatch?
Koncentrera dig på VM istället när allvaret drar igång.
BTT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sverige har tapt hver gang dei har spilt mot Norge det sista året ,Nå vil dei prova å vinna mot storebroren .Vem bryr sig hur det går i en träningsmatch?
Koncentrera dig på VM istället när allvaret drar igång.
BTT
HejSverige moter Norge for VM i fotball 1 juni 2026 , hvem vinner ?
![]()
När vann Norge senast en medalj i fotbolls-VM? Jag måste ha missat ditt svar.Sverige har tapt hver gang dei har spilt mot Norge det sista året ,Nå vil dei prova å vinna mot storebroren .
Svar på mitt sporsmål forst , Og jeg snakker om 2026 ,ikke fotballhistorie .När tog ni (ni fjällapor) medalj i fotbolls-VM senast?
Nej och inte Norge heller.Sverige kom med i VM uten en eneste seier i VM kvalifiseringen Norge hadde full pott i VM kvalifiseringen . Trur dere att Sverige får medalje i VM 2026 ????
Jeg spor AI kan Norge få medalje i Fotbal VM 2026 ????Her i New Jersey skal Norge spille en av sine VM kamper i juni .
![]()
HejDet er 20 år siden sist
![]()